۰۷ مرداد ۱۳۹۹

تلویزیون‌های ۸K نانوسل ال‌ جی با جزییات سخاوتمندانه و رنگ‌های زنده و شفاف طبیعی

تلویزیون ۷۵ اینچ ۸K NanoCell ال‌جی به لطف وجود تصویر ۸K و جزییات، رنگ و کنتراست شگفت‌انگیز از تجربه بی‌نهایت غوطه‌ورکننده‌ای برخوردار است.

فناوری نمایشگر نانوی ال‌جی (Nano Display) تصاویر واضحی را در مقیاس واقعا وسیع به نمایش می‌گذارد. فناوری Nano Color ناخالصی‌ها را برای بازتولید رنگ بهتر فیلتر می‌کند و فناوری Nano Black یا فناوری پیشرفته Full Array Local Dimming Pro که برای تلویزیون‌های ۸K بهینه شده با دقت نوردهی پشت تلویزیون را برای سیاهی عمیق‌تر و کنتراست بیشتر کنترل می‌کند.

LG-8K-NanoCell-TV-model-75SM99-e1567491753120

این تلویزیون‌ ۸K ال‌جی از فناوری ارتقا به ۸K و کاهش نویز بهتری که از ۴ به ۶ مرحله ارتقا یافته برخوردار است. نتیجه این فناوری حصول کیفیت تصویر و یکپارچه ۸K در زمان تبدیل محتوا از ۴K اصلی با ۲۱۶۰×۳۸۴۰ پیکسل یا Full HD با  ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل است.

عملکرد درجه یک این تلویزیون با پردازنده هوشمند نسل دوم آلفا α (Alpha) 9 Gen 2 8K بهبود می‌یابد. این تراشه پیشرفته با استفاده از فناوری یادگیری عمیق و دسترسی به یک پایگاه داده عظیم کیفیت تصویر و صدا را بهتر می‌کند و منجر به تشخیص کیفیت منبع و بهینه‌سازی هر نوع محتوایی می‌شود. پردازنده α۹ Gen 2 8K شرایط پیرامون را تحلیل می‌کند تا بهترین میزان روشنایی نمایشگر را در همه زمان‌ها پدید آورد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید