۱۸ دی ۱۳۹۹

لوازم خانگی ال‌جی با رد پای کمتر کربن و مصرف آب؛ دوستدار محیط زیست

بسیاری از لوازم خانگی ال‌جی و دستگاه‌هی تهویه مطبوع هوا، علاوه بر کارآیی در مصرف انرژی و دریافت ستاره انرژی، موفق به دریافت دو تاییدیه Carbon Trust Footprint Label و Water Footprint Certification شده‌اند.

این تاییدیه‌ها نشان می‌دهد لوازم خانگی ال‌جی می‌توانند میزان انتشار دی اکسید کربن خانگی (CO2) و مصرف آب را کاهش دهند.

جاروی شارژی ال‌جی CordZero A9 Stick Vacuum اولین جاروبرقی در جهان به شمار می‌رود که برچسب Carbon Trust Footprint را کسب کرده است. این محصول، علاوه بر به حداقل رساندن انتشار کربن، دارای یک سیستم فیلتراسیون 5 مرحله‌ای است که 99.9 درصد 5 ذرات ریزگرد و خاک را، که به طور معمول در حین کار خارج می‌شوند، از بین می‌برد تا خانه تمیزتر و بهداشتی‌تری داشته باشید.

Living-06-600x364

در قلب جاروی شارژی LG CordZero A9، موتور اینورتر هوشمند کارآمد و در عین حال قدرتمندی وجود دارد که با ایجاد مکش 140AW باعث می‌شود انواع سطوح از گرد و غبار، خاک و مو در امان بمانند. این محصول همه کاره حتی می‌تواند به یک جاروی کوچک دستی تبدیل شود و لوازم جانبی مختلفی از جمله ابزار شکاف‌ها و درزها، نازلPower Punch ، Power Drive Mop و ابزار ترکیبی را در اختیار شما قرار دهد که بر حسب نوع آن می‌تواند به عنوان برس، نازل سخت یا تی در زمان نیاز لازم استفاده شود.

Living-07-600x377

به رسمیت شناختن ستاره انرژی یا ENERGY STAR گواه رهبری مداوم ال جی در حفاظت از محیط زیست از طریق تولید محصولاتی با کارایی و انرژی کارآمد است که میلیون ها مشتری در سراسر کشور دوست دارند. با لوازم خانگی و دستگاه‌های تهویه مطبوع هوای ال‌جی، هر کسی می‌تواند علاوه بر صرفه جویی قابل توجه در مصرف انرژی، به کیف پول خود نیز کمک کند.

پیشنهاد می‌کنیم این مطالب را هم بخوانید:

چطور خانه‌هایمان را به طور مؤثر اما ارزان گرم یا خنک کنیم؟

ماشین لباسشویی‌های ال جی با ستاره انرژی آب و برق کمتری مصرف می‌کنند

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید