۲۲ تیر ۱۴۰۰

حضور پررنگ ال‌جی در هفته مد استرالیا

در رویداد مد استرالیا که ماه گذشته برگزار شد، از لباس‌های خیابانی گرفته تا تزریق رنگ و هنرهای پوشیدنی که به تازگی طراحی شده بودند، همه چیز کاملاً با سبک لباس قدیمی و جدید همراه بود. هفته مد Afterpay استرالیا (AAFW) فرصتی برای طراحان استرالیایی فراهم کرد تا آخرین مجموعه مد خود را به اعضای تأثیرگذار صنعت عرضه کنند و فناوری پیشگام در رویداد مد سال جاری، فرم‌های نمایش و تجارب را در هم در خط نمایش و هم در پشت صحنه بهبود بخشید.

و چه کسی بهتر از ال‌جی الکترونیکس در استرالیا می‌تواند به مهمانان در مورد پیشرفت‌های فناوری در مراقبت از لباس آموزش دهد؟ بنابراین، کاملا منطقی بود که ال‌جی در این سال با AAFW به عنوان شریک رسمی مراقبت از لباس همکاری کند.

نه تنها ال‌جی الکترونیکس برای اولین بار LG Styler و LG WashTower را با ظرفیت بالایی به بازار استرالیا معرفی کرد، بلکه این حمایت مالی فرصتی را برای ارتباط با بخش‌های جدید مصرف‌کننده و همکاری با شخصیت های تأثیرگذار صنعت مد فراهم نمود.

درست در قلب سالن مرکزی AAFW، جایی که برخی از برجسته ترین طراحان و شخصیت‌های استرالیا در این نمایشگاه گشت می‌زدند، ال‌جی الکترونیکس فعال‌سازی نام تجاری خود را با محصولات Styler و WashTower خود ایجاد کرد. فضایی که به LG Refresh Zone معروف است از طراحی کمد لباس مجلل تقلید کرده است. مهمانان این فرصت را داشتند که مزایای منحصر به فرد LG Styler را تجربه کنند، به این وسیله می‌توانستند کت‌ها و سایر لباس‌های خود را با بررسی در بین نمایشگاه‌ها تازه کنند.

با رعایت الزامات کووید 19 طبق دولت محلی و برای اطمینان از ایمنی همه شرکت‌کنندگان در AAFW و کسانی که وارد منطقه LG Refresh Zone LG Refresh Zone می‌شوند، مهمانان باید با استفاده از برنامه Service NSW اعلام حضور کنند و درجه حرارت آنها هنگام ورود بررسی شود. علاوه بر این، میهمانان در هنگام نمایش و هنگام بازدید از LG Refresh Zone به استفاده از ماسک صورت تشویق شدند. در همان زمان، ظرفیت کنترل شد و ضدعفونی کننده دست به راحتی در سراسر محل در دسترس قرار گرفت.

این فعال‌سازی باعث حضور چندین مهمان مشهور شد؛ از جمله کامیلا فرانکس، طراح مشهور لباس استرالیایی با الهام از بوهمیان. علاوه بر این، ال‌جی الکترونیکس با نماد سبک E! Online استرالیا، تامی وایت، همکاری کرد. او از حضور پررنگ اجتماعی خود برای ایجاد محتوایی با عنوان “یک هفته زندگی AAFW با LG Styler” استفاده نمود. این مشارکت باعث ایجاد کشش و هیاهو در مورد ال‌جی استایلر جدید و وابستگی این شرکت به AAFW شد.

در همان هفته، ال‌جی الکترونیکس استرالیا با طراح مشهور استرالیایی ستاره‌ها، مایکل لو سوردو، که قبلاً توسط کورتنی کارداشیان، سارا هلن، سولانژ نولز و جفری استار ظاهر شده بود، همکاری کرد تا مجموعه Resort ‘22 خود را راه‌اندازی کند.

ال‌جی استایلر، به عنوان حامی اصلی شام و سخنرانی منحصر به فرد و صمیمی مایکل، یک شب در پاریس (One Night in Paris)، در پشت صحنه برای تازه کردن مجموعه جدید خود از پارچه‌ها و الیاف‌هایی از جمله پشم، پنبه، چرم و ابریشم استفاده شد. به طور همزمان، لپ‌تاپ‌های LG gram در این نمایش ادغام شدند تا نشان دهند که دستگاه چگونه می‌تواند به عنوان لوازم جانبی با طراحی‌های لوکس مدرن ادغام شود.

مجموعه Michael Lo Sordo’s Resort ’22 تلفیقی از زرق و برق و مدرنیته غیررسمی و راحت را می‌توان از صبح تا شب پوشید. مجموعه لپ‌تاپ‌های گرم ال‌جی بدون هیچ زحمتی با ارائه مایکل تلفیق شد. زیرا لپ‌تاپ دارای همان انعطاف‌پذیری متناسب با طیف وسیعی از سبک زندگی است و علاوه بر این که طراحی ساده اما شیکی را ارائه می‌دهد، بهره‌وری را نیز افزایش خواهد داد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید