۱۶ مرداد ۱۴۰۰

درخشش فشن‌های سطح بالا در تلویزیون OLED Gallery ال‌جی

تلویزیون‌های OLED ال جی به دلیل نمایش بی عیب و نقص، طراحی منحصر به فرد و زیبایی فوق العاده‌ای که آن را از تلویزیون‌های معمولی متمایز می‌کند، یکی از قوی‌ترین رسانه‌ها برای هنرهای زیبا و مد روز به شمار می‌روند. ال‌جی الکترونیکس برای اثبات این امر، اخیراً با هنرمندان با استعدادی از سراسر جهان همکاری کرده است.

در یونان، ال‌جی با استعدادترین طراحان مد کشور، واسیلیس زولیاس و استلیوس کودوناریس، همکاری کرده است. این دو طراح مشهور از فناوری OLED خود نورده ال‌جی به دلیل داشتن جزئیات فوق العاده از مد روز استفاده کردند و تلویزیون‌های OLED G1 ال‌جی با افتخار در آتلیه‌های آنها به نمایش درآمد تا الهام بخش آثار هنری آنها باشد.

واسیلیس زولیاس روند مد را در اروپا شکل می‌دهد. او به خصوص مورد علاقه ستارگان سینما، افراد مشهور و سیاستمداران است زیرا لباس‌های شیک او احساسات قدرتمندی را در اشکال و الگوهای مختلف زنده می‌کند. زولیاس یک سبک پیچیده و معاصر را دنبال می‌کند که به راحتی قابل پوشیدن بوده و به خوبی برای انواع بدن مناسب است. زولیاس هنگام کار با ال‌جی، متوجه شد که تلویزیون شیک و خارق‌العاده LG OLED G1 به طور یکپارچه در آتلیه او ترکیب می‌شود و به لطف پایه گالری مخصوص آن، می‌توان آن را در هر کجا که احساس می‌شد این دستگاه هنری‌مانند بهترین کار او را تکمیل می‌کند، قرار داد.

استلیوس کودوناریس، نماینده نسل جدید مد یونانی، 24 مجموعه زنانه و 13 مجموعه مردانه را به نام خود برگزار کرده است؛ یعنی از زمان معرفی اولین مجموعه خود در سال 2008، هنگامی که تنها 27 سال داشت و دارای هویت زیباشناختی خاص خود بود. کودوناریس نیز به عنوان یکی از برجسته‌ترین و تأثیرگذارترین طراحان در میان نسل جدید مد یونانی مطرح شده است. حالت گالری تلویزیون LG OLED G1 در نمایشگاه او، مجموعه‌ها و نمایش‌های مد او را با جزئیات شبیه به بافت و بافت‌های منحصر به فرد قطعات او نمایش می‌دهد. بنابراین، بازدیدکنندگان می‌توانند کل مجموعه او را به وضوح در تلویزیون OLED G1 ال‌جی تجربه کنند.

تلویزیون OLED ال‌جی به لطف پیکسل‌های خود نورده خود امکانات جدیدی را در زمینه‌های مختلف هنری از جمله طراحی مد باز می‌کند و کیفیت تصویر فوق العاده‌ای را همراه با ظرافت و زیبایی در هر اتاقی در کنار جدیدترین فناوری‌های روز ارائه می‌دهد تا یک تجربه مشاهده کاملاً منحصر به فرد گرد هم بیاید.

علاوه بر این، ال‌جی یونان برای دسترسی کامل مصرف‌کنندگان در سراسر جهان به آثار هنری منتخب از طریق صفحه نمایش بی عیب و نقص تلویزیون‌های OLED ال‌جی، با بنیاد Basil & Elise Goulandris همکاری کرده است. این مجموعه باشکوه بر هنرهای جدید و معاصر و همچنین شاهکارهای سزان، وینسنت ون گوگ و مونه تمرکز دارد.

منتظر تلاش مستمر ال‌جی برای ورود به حوزه‌های منحصر به فرد برای درخشش محصولات خلاقانه باشید که هم کیفیت بالا و هم زیبایی را ارائه می‌دهند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید