۱۶ مرداد ۱۴۰۰

همکاری ال‌جی با فیلم جدید “جوخه انتحار” برای ارائه محتوای پشت صحنه

کمپین Only On OLED ویژگی‌های محتوای منحصر به فردی در فیلم، ورزش و بازی از جمله محتوای اختصاصی، برای برخی از بزرگترین اکران‌های فیلم سال دارد.

ال‌جی الکترونیکس به تازگی اعلام کرد که با فیلم اکشن و ماجراجویی ابرقهرمانی The Suicide Squad همکاری کرده است تا محتوای منحصر به فردی برای طرفداران فیلم، از جمله لحظات پشت صحنه از فیلم ارائه دهد. این فیلم Warner Bros. Pictures یکی از مورد انتظارترین اکران‌های امسال بود که با پیش نمایش‌های ویژه در سینماهای آمریکای شمالی به نمایش درآمد و به مدت 31 روز از اکران سینمایی از طریق HBO Max در ایالات متحده پخش می‌شود.

ال‌جی 3 دقیقه محتوای انحصاری را از طریق کانال FOMO موجود در پلتفرم تلویزیون هوشمند ال‌جی به صاحبان تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی ارائه می‌دهد.

پگی انگ، معاون ارشد بازاریابی ال‌جی، می‌گوید: «تلویزیون‌های OLED ال‌جی به دلیل ارائه تجربه‌ای برتر از سرگرمی خانگی در جهان مشهور هستند. کمپین Only on OLED دوستداران فیلم را با لحظاتی که تا به حال دیده نشده و محتوای پشت صحنه که فقط در تلویزیون‌های OLED قابل تجربه است فراتر از خود فیلم واقعی می‌برد. ما انتظار داریم این اولین تجربه بی‌نظیری باشد که با Warner Bros. Pictures منحصراً برای دارندگان تلویزیون LG OLED ایجاد شده است.»

همکاری با The Suicide Squad پس از راه اندازی رسمی کمپین Only On OLED در ماه مه و با یک بازی زنده موفق Fortnite بین بازیگر مگان فاکس و دی جی خالد، غول دنیای موسیقی، آغاز شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید