۲۸ شهریور ۱۴۰۰

جشن رسیدن فصل فوتبال؛ فقط در OLED ال‌جی

جدیدترین همکاری ال‌جی امریکا در کمپین محتوای یکساله Only on OLED، یک سری محتوای سه قسمتی است که در آن Travis Kelce بازیکن محبوب فوتبال کانزاس‌سیتی شفز حضور دارد و نگاهی به بلندپروازی‌های او نه تنها برای فصل آینده فوتبال که هفته گذشته آغاز شد بلکه به عنوان بنیانگذار برند مد، صاحب کسب و کار و انسان‌دوستی و نیوکاری او دارد.

این مجموعه سه قسمتی در کانال یوتیوب ال‌جی در حال پخش بوده و قسمت‌های موجود در شبکه‌های اجتماعی کلسه منتشر شده. علاوه بر این، در کانال‌های Kansas City Chiefs نیز تبلیغ شده است.

قسمت اول که “Travis Kelce, Only on OLED” نام دارد و هفته گذشته منتشر شده است به این سوال پاسخ می‌دهد: “?What’s next for Travis Kelce” به این معنی که”بعدی برای تراویس کلسه چیست؟” این سریال با همراهی دوستان نزدیکش، ایده بزرگ بعدی کلسه، “365 روز تراویس” را شرح می‌دهد؛ تقویمی که به طرفدارانش اجازه می‌دهد هر روز از سال تعداد بیشتری اطلاعات در مورد او دریافت کنند. در طول این مجموعه، بینندگان شاهد زنده شدن تقویم، از مفهوم تا عکاسی و در نهایت رونمایی بزرگ، خواهند بود.

کلسه گفت: «همکاری با ال‌جی در آغاز فصل من یک تناسب طبیعی بود. هیچ راهی برای تماشای فوتبال یا هر ورزش دیگری بهتر از تلویزیون OLED ال‌جی وجود ندارد. من از کیفیت تصویر، توانایی آن برای ثبت سرعت ورزش با جزئیات شدید و واضح و تجربه‌ای که باعث می‌شود احساس کنید در بازی هستید، متحیر شدم. همچنین، همکاری با آنها در این مجموعه به من اجازه می‌دهد به مردم نشان دهم که وقتی خارج از میدان هستم کیستم. من از ال‌جی که به من این فرصت را داد تا آن را با دیگران به اشتراک بگذارم قدردانی می‌کنم.»

پگی انگ، معاون ارشد بازاریابی ال‌جی، می‌گوید: «برای برجسته کردن قابلیت OLED ال‌جی در ارائه تجربه بی‌نظیر تماشای ورزش در خانه، فقط مناسب بود که همکاری بعدی ما فقط در OLED با یکی از بزرگترین قهرمانان فوتبال باشد زیرا فصل‌های حرفه‌ای و کالج فوتبال در حال شروع است. ما تنها با فعالسازی OLED خود، محتوای منحصر به فردی را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌دهیم که فراتر از بازی است و داستان پشت بزرگترین ورزشکاران امروز خارج از زمین را برجسته می‌کند.»

کمپین Only on OLED بر تمایلات اصلی مصرف‌کنندگان در ورزش، فیلم و بازی تمرکز می‌کند که محرک خرید تلویزیون هستند. برای رسیدن به مصرف‌کنندگان، این کمپین از دسترسی بی‌نظیر به رویدادها و لحظات منحصر به فردی برخوردار است که به بهترین وجه در تلویزیون‌های ال‌جی OLED لذت می‌برد. اوایل تابستان امسال، ال‌جی سریال Hangin ’With Kuz، مجموعه‌ای از رسانه‌های اجتماعی با حضور ستاره بسکتبال Kyle Kuzma را منتشر کرد که به هواداران نگاهی اجمالی به خانه جدید او و علاقه‌های خارج از زمین ارائه می‌داد. این برنامه در اوایل سال جاری با یک بازی زنده بین دو سلبریتی مشهور، دی جی خالد ستاره موسیقی و مگان فاکس بازیگر مشهور جهان، آغاز شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید