۲۷ شهریور ۱۴۰۰

شناخت ارتباط موثر برای تجلیل از قهرمانان امروز

در عصر اتصال به اینترنت، می‌توان گفت که ما در “عصر روابط” زندگی می‌کنیم؛ عصری که در آن ایجاد، پرورش و تقویت روابط با آشنایان، فالوئرها، مشتریان و غیره چیزی است که موفقیت را از شکست جدا می‌کند. در حالی که ممکن است این یک باور اجمالی نباشد، اما نکته‌ای که همه می‌توانند بر آن توافق داشته باشند این است که ارتباط خوب چیزی نیست که به طور طبیعی اتفاق می‌افتد، بلکه باید پرورش داده و تقویت شود.

برای شرکت ها و برندها، نحوه ارسال پیام‌های خود به همان اندازه مهم است که آنها ارتباط برقرار می‌کنند. بنابراین، بسیار خوشحال‌کننده خواهد بود که بدانید تیم ال‌جی در استرالیا با برنامه LG Local Legends یکی از معتبرترین جوایز ارتباطی صنعت آسیا شناخته شد. این برنامه که به شناسایی و پاداش گروه‌های جامعه در استرالیا کمک می‌کند، به دلیل ایجاد روابط قوی‌تر با ذینفعان و مشارکت در عملکرد شرکت، با جایزه Diamond SABER برای موفقیت برتر در مدیریت شهرت تجلیل شد.

بیش از 500 سازمان و افراد داوطلب به عنوان بخشی از LG Local Legends در 12 ماه گذشته جشن گرفته شده‌اند. این برنامه در زمانی راه‌اندازی شد که خیریه‌ها و سازمان‌های خدمات اجتماعی به حمایت شدید نیاز داشتند، زیرا بسیاری از آنها تأمین منابع، نیروی انسانی و بودجه حیاتی را با مشکل مواجه کردند. LG Local Legends از طریق رسانه‌ها، رسانه‌های اجتماعی و کانال‌های آنلاین به ارتقای مشخصات این گروه‌های اجتماعی در سراسر کشور کمک می‌کند.

جوایز SABER تعامل، اعتبار و ایجاد روابط بین افراد و سازمان‌ها در سراسر آمریکای شمالی، اروپا، آسیا و اقیانوسیه، آسیا، آفریقا و آمریکای لاتین را جشن می‌گیرد. بیش از 1200 شرکت‌کننده از سراسر منطقه آسیا و اقیانوسیه توسط یک هیئت متخصص از نزدیک به 100 متخصص حرفه‌ای صنعت دریافت و مورد قضاوت قرار گرفت.

لوئیز آنتس، مدیر بازاریابی شرکت ال‌جی الکترونیکس استرالیا، می‌گوید: «برنامه LG Local Legends نشان می‌دهد که حتی در این روزهای سخت افراد و گروه‌ها می‌توانند از این سختی‌ها فراتر بروند تا زندگی دیگران را فداکارانه بهتر کنند. جای خوشحالیست که به شناخت تلاش‌های باورنکردنی افراد در جوامع ما کمک می‌شود و در برنامه جوایز SABER امسال نیز به رسمیت شناخته شد. ما مشتاقانه منتظریم تا استرالیایی‌های شایسته‌تری را در سال 2021 جشن بگیریم.»

LG Local Legends همچنین در گروه Best in Real-Time Engagement با یک گواهی برتری تقدیر شد. در حالی که راه‌اندازی اخیر LG SIGNATURE نیز در فهرست بهترین‌ها در بخش بهترین خانه و مبلمان قرار گرفت.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد برنامه LG Local Legends، به سایت www.lglifesgood.com.au مراجعه کنید.

ارائه شده توسط ال‌جی استرالیا

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید