۰۶ مرداد ۱۴۰۰

امضای توافقنامه مشارکت ال‌جی و مگنا و اعلام تیم رهبری

شرکت جدیدی برای تقویت قوای محرکه الکتریکی مگنا و ال‌جی برای تسریع در توسعه قطعات خودروهای برقی

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) و مگنا اینترنشنال (مگنا) امروز توافقنامه معاملاتی را امضا کردند که سرمایه‌گذاری مشترک بین دو شرکت را ایجاد می‌کند. دفتر مرکزی این شرکت جدید با نام LG Magna e-Powertrain در اینچئون کره جنوبی واقع شده و توسط یک تیم مدیریتی قدرتمند هدایت خواهد شد.

مدیرعامل شرکت جدید، چئونگ وُن سوک، کارمند کارکشته و باتجربه 20 ساله ال‌جی است که اخیراً معاون و مدیر مشاغل سبز شرکت قطعات خودرو ال‌جی بوده است. چئونگ قبل از ال‌جی، تقریباً یک دهه را در تحقیق و توسعه دوو موتورز گذراند.

خاویر پرز که از سال 2016 با مگنا همکاری داشته است، مدیر جدید شرکت جدید خواهد بود. وی مسئول نظارت بر عملیات روزمره سرمایه‌گذاری مشترک خواهد بود. پرز تجربه نزدیک به یک ربع قرن خود در حوزه تولید خودرو و کنترل کیفیت را به LG Magna e-Powertrain می‌آورد که 18 سال از آن سالها در آسیا بوده است.

ایجاد سرمایه گذاری مشترک قدرت مگنا را در سیستم‌های انتقال قدرت الکتریکی و تولید خودرو در کلاس جهانی با تخصص ال‌جی در توسعه قطعات برای موتورهای الکترونیکی و اینورتر متحد می‌کند. اعلام تیم اجرایی LG Magna e-Powertrain یک نقطه عطف مهم برای شرکت سرمایه‌گذاری مشترک است که موتورهای الکترونیکی، اینورترها و شارژرهای داخلی، و برای برخی از خودروسازان سیستم‌های درایو الکترونیکی مرتبط، را تولید می‌کند.

انتظار می‌رود که طراحی، مهندسی و هم‌افزایی تولید شده توسط LG Magna e-Powertrain هر دو شرکت را قادر سازد تا به سرعت به روندهای بازار واکنش نشان داده و از تغییر رو به رشد جهانی به سمت برقی‌سازی خودروها بهره ببرند. این شرکت جدید قطعات پیشرانه‌ای تولید می‌کند که مجموعه‌ای مقیاس‌پذیر را به خودروسازان ارائه می‌دهد؛ از راهکارهای کاملی که امکان برق‌رسانی و عملکرد را فراهم می‌کند گرفته تا ادغام نرم‌افزارهای عملیاتی هوشمند و کنترل‌ها در سیستم‌های جدید درایو الکترونیکی.

مدیر عامل شرکت، چونگ، گفت: «ال‌جی به واسطه همکاری با مگنا می‌تواند تولید جهانی خود را افزایش دهد، فرصت‌های شغلی بیشتری را فراهم کند و در زمینه خرید و نوآوری فناوری همکاری ایجاد کند. انتظار می‌رود رویکرد یکپارچه و مشارکتی به سرعت در اختیار مشتریان قرار گیرد و از رشد سریع بازار نیروگاه‌های الکتریکی در سراسر جهان بهره ببرد.»

پرز گفت: «انتظار می‌رود بازار موتورهای الکترونیکی، اینورترها و سیستم‌های محرکه الکتریکی از سال‌های فعلی تا سال 2030 رشد چشمگیری داشته باشد. شرکت سرمایه‌گذاری مشترک ما متخصصان مگنا و ال‌جی را گرد هم آورده تا نمونه کارها در سطح جهانی از محصولات الکتریکی را ارائه دهند. شرکت LG Magna e-Powertrain با بهره‌گیری از فناوری‌های موجود، توانایی‌های مهندسی و ردپاهای جهانی، در تلاش است پیشرفت‌هایی ایجاد کند که به خودروسازان کمک کند تا از بزرگترین چالش‌های پیش رو در زمینه برق‌رسانی کامل خودروهای خود استفاده کنند.»

شرکت LG Magna e-Powertrain بیش از یکهزار کارمند در ایالات متحده، کره جنوبی و چین خواهد داشت.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید