۱۷ آبان ۱۴۰۰

الهام از LG SIGNATURE؛ جشن حرکت با هماهنگی، هنر و فناوری عالی

اتاق نشیمن در واقع به محل رقص مردم در سراسر جهان تبدیل شده است، محلی برای بسیاری از مهمانی‌های رقص انفرادی بداهه یا تلاش‌های شجاعانه برای تسلط بر آخرین چالش رقص تیک تاک. برند ال‌جی سیگنچر (LG SIGNATURE) حامی افتخارآمیز هنر و برندی است که از ارائه لحظات هنری و شاد به مصرف‌کنندگان لذت می‌برد. این برند اخیراً با یکی از مشهورترین شرکت‌های رقص معاصر جهان شریک شد تا تجربه‌ای متحرک در خانه ارائه دهد.

ال‌جی سیگنچر LG SIGNATURE به عنوان جدیدترین شریک اصلی شرکت رقص سیدنی استرالیا، از اجراها و رویدادهای آینده و همچنین Classes Livestream، یک فرمت جدید هیجان‌انگیز از کلاس رقص هیبریدی، پشتیبانی خواهد کرد. کلاس‌های آنلاین تعاملی که به افراد در خانه اجازه می‌دهد تا در کنار رقصندگان حرفه‌ای شرکت تمرین کنند، برای همه علاقه‌مندان به رقص و به‌ویژه آن‌هایی که استودیوهایشان در اثر همه‌گیری کرونا بسته شده‌اند، جذابیت زیادی خواهد داشت.

برند LG SIGNATURE و Sydney Dance Company نیز با ارائه اشتراک هشت هفته‌ای رایگان Livestream Plus+ شرکت Sydney Dance (که شامل Classes Livestream است) همکاری جدید خود را به 250 طرفدار خوش شانس استرالیایی نشان خواهند داد. Classes Livestream با معلمان پویا و متخصص و ارائه انرژی مشابه یک کلاس رقص واقعی در استودیو، لذت حرکت را به خانه می‌آورد و یک تمرین استثنایی ارائه می‌دهد!

برند LG SIGNATURE یک برند جهانی است که بر اساس فلسفه “هنر الهام‌بخش فناوری، فناوری مکمل هنر” زندگی می‌کند و شریک دیرینه تئاتر باله مشهور آمریکایی (ABT) به شمار می‌رود. در جشن پاییز امسال ABT، ال‌جی سیگنچر تلویزیون انقلابی OLED R خود را به نمایش گذاشت و از یک سازه هنری تعاملی منحصر به فرد، به نام See Beyond پس از کمپین بازاریابی OLED R این برند، رونمایی کرد. میستی کوپلند، بالرین تحسین برانگیز، اولین زن آفریقایی آمریکایی که در تاریخ ۷۵ ساله ABT به مقام رقصنده اصلی رسیده است، نیز در این مراسم حضور داشت. در کنار نماد سبک اولیویا پالرمو، هر دو زن سفیران برند LG SIGNATURE هستند.

نصب سازه See Beyond که در این رویداد انحصاری شگفت‌انگیز و شنیدنی بود، از پروژکتورهای لیزری LG CineBeam 4K UHD برای ایجاد یک ویدیوی سه‌بعدی 360 درجه استفاده کرد که حرکات برازنده رقصنده اصلی ABT، اسکایلار براندت را ثبت کند. نقشه‌برداری سه‌بعدی پیشرفته که توسط پروژکتورهای پیشرفته ال‌جی فعال می‌شود، حتی تجربه منحصربه‌فردی را برای شرکت‌کنندگان فراهم می‌آورد که از طریق جادوی فناوری به یک رقصنده زیبا تبدیل شوند.

دو دستگاه تلویزیون LG SIGNATURE OLED R که با وضوح زیبا در معرض نمایش است نمایش‌های به یاد ماندنی ABT مانند The Nutcracker و Desire در کیفیت خیره کننده 4K نمایش داد. رقصنده‌های ABT که با رنگ، کنتراست و حرکت نرمی که فقط OLED می‌تواند ارائه دهد، زنده شده‌اند، یکپارچه از یک صفحه به صفحه دیگر حرکت کردند.

LG SIGNATURE – برندی که هنر و فناوری را به ‌عنوان هیچ چیز دیگری متحد می‌کند – با درک این موضوع که زندگی حرکت است، به حمایت از طرفداران برجسته رقص در جهان ادامه خواهد داد و راه‌های جدیدی برای غنی‌سازی زندگی مردم در دوران همه‌گیری و فراتر از آن پیدا خواهد کرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید