۱۶ آذر ۱۴۰۰

گرما، راحتی خانواده، دوستان و پمپ حرارتی پایدار ال‌جی

این طبیعت انسان است که حس تعلق خاطر و عشق داشته باشد. بالاخره انسان‌ها حیوانات اجتماعی به شمار می‌روند. چه بازدید از مزرعه مادربزرگ در هر تابستان باشد و چه در جمع بزرگ خانواده در روز تولد پدر در طول بیست سال گذشته، این رویدادها حس تعلق و گرما را تقویت کرده و نسلی را به نسل بعدی از طریق به اشتراک گذاشتن ارزش‌ها و تجربیات وصل می‌کند.

کمپین #CareForWhereYouLive ال‌جی که اخیراً راه‌اندازی شده است تماماً در مورد ایجاد گرما و احساس تعلق از طریق فناوری‌های پیشرفته ال‌جی است. برای مثال، با پمپ حرارتی هوا به آب ال‌جی LG Therma V (AWHP)، هرکسی می‌تواند محیطی گرم و راحت را برای جمع‌های خانوادگی ایجاد کند، فارغ از اینکه از اینکه بیرون چقدر سرد است و باد می‌وزد.

ویدیوی اصلی در این کمپین دلگرم‌کننده با زنی مسن آغاز می‌شود که صبورانه در آستان خانه‌اش منتظر نوه‌اش است تا بیاید . پیش او بماند. در این مجموعه داستانی ملموس، می‌بینیم که چگونه او از پسر کوچک به نوجوان و مرد تبدیل می‌شود و چگونه پایه‌ای را برای او ایجاد می‌کند تا روزی خانه‌ای گرم و دوست‌داشتنی برای خودش بسازد. و وقتی زمانی فرا رسد که مادربزرگ دیگر نمی‌تواند در آستانه خانه‌اش صبر کند، می‌داند که نوه‌اش و خانواده‌اش با LG Therma V ارتباط خوبی خواهند داشت.

 

سیستم‌های AWHP پایدارتر از پمپ‌های حرارتی معمولی بوده و از فناوری پیشرفته و فیزیک ساده برای جابه‌جایی هوای بیرون در داخل خانه و بالعکس استفاده می‌کنند. همه اینها در حالی اتفاقی می‌افتد که برق کمتری مصرف شده و انرژی بهره‌وری بیشتری دارد. راه حل AWHP ال‌جی گرمایش قابل اعتماد فضا و تامین آب گرم را در تمام طول سال، بدون استفاده از سوخت‌های فسیلی ارائه می‌کند. سیستم پایدار ال‌جی برای خانه و سیاره زمین بهتر است و با استفاده از هوای خارج از خانه به عنوان منبع گرما، مصرف برق را تا میزان باورنکردنی 75 درصد به حداقل می‌رساند.

 

ال‌جی Therma V با مصرف انرژی تا چهار برابر بیشتر از دیگ‌های سنتی، یک راه‌حل گرمایش و آب گرم مقرون‌به‌صرفه برای هر خانه‌ای است. با توجه به مزایای مالی و زیست‌محیطی سیستم‌های AWHP، بسیاری از دولت‌های اروپایی اکنون کاهش مالیات و مشوق‌های دیگری را برای تشویق بیشتر ساکنان به تغییر به این راه‌حل‌های کم‌تأثیر ارائه می‌کنند.

#CareForWhereYouLive آخرین مورد از مجموعه ابتکارات در حال انجام ال‌جی است که راه‌های ساده‌ای را ارائه می‌کند تا همه بتوانند به انجام وظیفه خود برای تضمین فردای بهتر کمک کنند. این اقدام به دنبال کمپین موفق #CareForWhatYouWear ال‌جی است که مردم را تشویق می‌کند تا رویکردی پایدارتر برای کمد لباس خود اتخاذ کنند.

برای اینکه ببینید LG Therma V چگونه می‌تواند به ایجاد خانه‌های گرم و پایداری کمک کند که در آن خانواده‌ها بتوانند سنت‌های گرامی را زنده نگه دارند – و آیین‌های جدیدی برای انتقال به نسل‌های آینده ایجاد کنند – لطفاً این لینک را دنبال کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید