۰۴ دی ۱۴۰۰

ال‌جی در جشن کریسمس رویال آلبرت هال شرکت کرد

ال‌جی سیگنچر LG SIGNATURE، همکار افتخاری ارکستر فیلارمونیک سلطنتی (RPO)، از مهمانان دعوت کرد تا در 9 دسامبر یک شب ویژه را در رویال آلبرت هال، سالن کنسرت نمادین 150 ساله لندن، ارائه دهند.

جشن کریسمس در سالن به عنوان یکی از برترین رویدادهای اجتماعی بریتانیا هر سال است که در سال 2020 لغو شد. بنابراین، رویداد امسال اهمیت بیشتری پیدا کرد. میهمانان می‌توانستند با رهبری جان میلفورد راتر CBE مشهور، سرودهای آوازخوانی، هیاهوهای برانگیزاننده و کلاسیک عید را تجربه کنند.

پذیرایی نوشیدنی قبل از اجرا و ملاقات و احوالپرسی انحصاری با برخی از اجراکنندگان RPO در طول این فاصله در یک مراسم خصوصی بزرگ برگزار شد و پس از آن یک شام ایستاده صمیمی در اتاق شاهزاده ولز صرف شد. اتاق مجلل مملو از مجموعه‌ای از محصولات نوآورانه LG SIGNATURE، از جمله Wine Cellar، یخچال و OLED R، همراه با نوشیدنی‌ها و غذاهای جشن بود.

گروهی انحصاری از مهمانان شامل نمایندگانی از نشریات بزرگ بریتانیایی، با لی بام سئوپ، رئیس ال‌جی بریتانیا، در اجرای ماتینی شرکت کردند و از شب با دیگر کارمندان ال‌جی بریتانیا لذت بردند.

میهمانان تحت تأثیر اجراهای شاد و همچنین محصولات LG SIGNATURE در حال نمایش قرار گرفتند. قرار گرفتن در معرض محصولات برجسته در این اجرا باعث شد تا در میان حامیان رویال آلبرت هال و ارکستر فیلارمونیک رویال آلبرت هال، ال‌جی SIGNATURE مورد توجه قرار گیرد.

در مجموع، فرصت شاد و جشنی برای ال‌جی و بریتانیایی‌های موسیقی دوست فراهم شد تا پایان سال پر حادثه دیگری را جشن بگیرند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید