۰۵ اسفند ۱۴۰۰

خودروی مفهومی خودران و بدون راننده ال‌جی با نام Omnipod

ال‌جی در کنفرانس Next Mobility: NEMO 2022 در سئول از «ماشین مفهومی متحرک آینده» LG Omnipod رونمایی کرد.

خودروی Omnipod اولین بار در ویدئویی که در نمایشگاه CES ماه گذشته نمایش داده شد، معرفی شد، اما این نشان دهنده معرفی رسمی این خودروی مفهومی است.

Omnipod به صورت کاملاً عملی طراحی شده است و یک فضای داخلی ماژولار دارد که می‌تواند برای نیازهای مسافران سازگار شود. این خودرو می‌تواند به عنوان یک دفتر کار، یک فضای تمرین و حتی برای کاوش در متاورس عمل کند.

پارک ایل پیونگ، مدیرعامل پارک علمی ال‌جی، در سخنرانی اصلی خود گفت: «خودروی مفهومی Omnipod ال‌جی دیدگاه ال‌جی الکترونیکس در این مورد را نشان می‌دهد که چگونه طراحی وسایل نقلیه اساساً آینده رانندگی را تغییر داده و به سمت کاملاً خودمختار سوق می‌دهد.»

«اغراق نیست اگر بگوییم نکته کلیدی فراتر رفتن از مفهوم خودروهایی است که به عنوان وسیله‌ای برای حمل و نقل خدمت می‌کنند و تمرکز بر تجربیات مختلفی است که می‌توان در طول سفر از آنها لذت برد.»

پارک از Omnipod به عنوان “فضای خانه متحرک” با صفحه نمایش همه جانبه‌ای که کل فضای داخلی را احاطه کرده است، و صفحه تونلی که از کف تا سقف می‌رود، یاد می‌کند.

پارک با تاکید بر اینکه LG Omnipod یک فضای خانه متحرک است، خاطرنشان کرد که هسته طراحی آن در صفحه نمایش همه جانبه‌ای است که کل فضای داخلی را احاطه کرده و صفحه تونلی که از سقف تا زمین کشیده شده است.

ریو گئونگ سون، مدیرعامل شرکت Kakao Mobility که میزبان کنفرانس بود گفت: «در آینده، ما به دنبال افزایش تجربه حرکت از طریق به حداقل رساندن حرکات غیرضروری با حمل و نقل وسایل و خدمات، تبدیل وسایل نقلیه به فضاهایی هستیم که می‌توان فعالیت‌های سازنده‌تری را با فناوری رانندگی خودمختار انجام داد. کاکائو موبیلیتی نمی‌تواند به تنهایی به همه این اهداف دست یابد. ما ضمن همکاری و همزیستی با شرکت‌های شریک داخل و خارج از کشور، به سرمایه‌گذاری در توسعه فناوری آینده ادامه خواهیم داد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید