۰۷ اسفند ۱۴۰۰

فناوری سولاردام ال‌جی؛ بهترین گزینه برای آشپزی عالی و آسان

در دنیای پرمشغله امروزی اکثر افراد دوست دارند کارهای خود را با سرعت‌بالا انجام دهند، اما درعین‌حال نمی‌خواهند کیفیت کار را هم قربانی سرعت کنند. به همین دلیل، همیشه به دنبال راه‌کاری هستند که بتواند این نیاز را به‌طور همه‌جانبه تأمین کند؛ که فقط فناوری و محصولات مدرن و به‌روز می‌توانند چنین قدرتی داشته باشند که در عین سادگی و کاربردی بودن، سرعت‌بالا و عملکرد عالی هم داشته باشند.

تمام این امکانات جذاب و خوشایند به لطف فناوری‌هایی است که شرکت‌های سازنده بر اساس نیاز روز کاربران آن‌ها را اختراع و تولید می‌کنند. ازجمله برترین برندهایی که دائماً در حال تحقیق در مور نیازهای زندگی روزمره مردم و ارتقا سصح زندگی و آسایش کاربران است و بر اساس آن‌ها فناوری‌ها و محصولات نوین طراحی و عرضه می‌کند، ال‌جی است. ال‌جی با توجه به افزایش مشغله زندگی افراد و نیاز به حفظ دقت و کیفیت، محصولات متنوعی روانه بازار کرده که یکی از آن‌ها، سولاردام ال‌جی است.

امروزه انواع مختلفی از مایکروویو در بازار موجود است. جدا از  مایکروویوهای معمولی، موارد دیگر عبارتند از: مایکروویو گریل، اجاق‌های مایکروویو کانوکشن، و کباب‌پزهای توستر فر (OTG). در حالی که عملکرد اصلی داشتن مایکروویو عمدتاً گرم کردن مجدد مواد غذایی است که ممکن است سرد شده باشند، سایر موارد مانند مایکروویو کانوکشن می توانند کارهای بیشتری انجام دهند.

اما LG SolarDOM دستگاهی فراتر از یک مایکروویو است و میتوان گفت بهترین وسیله برای یک پختوپز عالی و سالم میباشد. این دستگاه چند منظوره فناوری و عملکردی بسیار بهتر از مایکروویو معمولی دارد.

مایکروویوهای LG SolarDOM مجهز به هیتر نوری ذغالی هستند.این هیتر نوری ذغالی باعث می‌شود تا دما سریع‌تر جذب غذاها شود، به آن‌ها نفوذ کند و داخل آن‌ها آبدار شود. درنتیجه گوشتی که در سولاردام ال‌جی پخته می‌شود کاملاً آبدار و مغزپخت است و طعم اصلی خود را حفظ می‌کند. درست مانند زمانی که شما گوشت را روی ذغال گریل می‌کنید. همچنین به کمک فرآیند No Preheating تا ٪30 در زمان و ٪20 در انرژی صرفه‌جویی می‌کند.

علاوهبراین LG SolarDOM دارای سیستم گرمایش چندگانه است که برای طبخ غذاهای سالم‌تر و خوشمزه‌تر طراحی‌شده که با حفظ طعم و مزه‌ی اصلی غذا، در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین زحمت پخته می‌شوند. سولاردام ال‌جی با قابلیت گریل از زیر، کیفیت فر واقعی را ارائه می‌کند. برخلاف محصولات متداول پخت و پز، گرما تنها از پشت منتقل نمی‌شود بلکه از زیر نیز انتقال می‌یابد که باعث می‎شود غذاها مزه غذاهای پخته‌ شده با فرهای سنتی را دهد. این وسیله بهترین انتخاب برای غذاهایی است که نیاز به گریل از زیر دارند.

از سویی دیگر این دستگاه مانند یک سیستم اجاق واقعی عمل میکند. سولاردام ال‌جی دارای سیستم فر واقعی است که برای پخت و پزهای روزمره با مایکروویو عالی است. شما می‌توانید بدون گرمادهی اولیه و هدر دادن زمان و انرژی، غذاهایی به خوشمزگی غذاهای پخته شده در فرهای رایج بپزید. گریل داخلی از زیر به غذا گرما می‌دهد، بنابراین باعث می‌شود غذاها بهتر پخته شده و طعم آن‌ها بهتر حفظ شود. فن کانوکشن داخل این مایکروویو، موجب چرخش و یکسان سازی هوای داغ داخل محیط می گردد. در نتیجه غذا بصورت کاملا یکنواخت و همگن طبخ می شود و در عین حال در زمان و مصرف انرژی نیز صرفه جویی خواهد شد.

از دیگر ویژگی‌های SolarDOM  ال‌جی می‌توان به سنسور پخت خودکار، قابلیت بخارپز کردن، سرخ کردن غذا به صورت سالم، قابلیت کنترل و تنظیم دمای گریل و ده‌ها گزینه‌ی مختلف برای تنظیم قدرت دستگاه اشاره کرد.

 

 تمام مراحل پخت درون این دستگاه کاربردی انجام می‌شود: ماکروویو، گریل و پخت نوری. سولاردام ال‌جی گزینه‌ای دارد (Combination Cooking Mode) که با انتخاب و فعال کردن آن هر سه روش پخت را باهم ترکیب می‌کند تا سه برابر سریع‌تر از مایکروویوهای معمولی غذاها پخته و آماده شوند. این ویژگی دقیقاً همان چیزی است که سبک زندگی آدم‌های امروزی به آن نیاز دارد.

همه‌ی این‌ها در حالی است که این دستگاه دارای طراحی بسیار شیک و مینیمالیستی نیز هست. بدنه‌ی این دستگاه از جنس استیل ضدخش است و با هر دکوراسیونی تطبیقپذیر است.

از ویژگی‌های عالی این دستگاه کاربردی آشپزخانه، سهولت تمیز کردن آن است. فضای داخلی این سولاردام برخلاف مایکروویوهای معمولی که چهارگوش هستند، گرد است که هم ظروف بزرگتری در آن جای میگیرد و هم بسیار آسان‌تر تمیز می‌شود.

شما با این وسیله‌ی زیبا و کاربردی می‌توانید انواع غذاها را در خانه تهیه کنید. بنابراین، اگر به دنبال یک مایکروویو کانوکشن هستید که بتواند چندین دستور غذایی از سبزیجات تازه گرفته تا برنج را بپزد LG SolarDOM بهترین انتخاب شماست.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید