۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱

نوآوری هنری در نمایشگر: کوین مک‌کوی ال‌جی OLED را یک بوم دیجیتالی بی‌نظیر می‌داند

نوآوری منجر به خلاقیت‌های نوین، تجربیات جدید و گاهی اوقات شیوه‌های جدید نگاه به جهان می شود. دربرگیرنده همه این نتایج، هنر مولد کوین مک‌کوی، هنرمند و پیشگام NFT است که آثار جدیدی را در نمایشگاه هنری Frieze New York 2022 در منهتن از 18 تا 22 می ارائه می‌کند.

آثار در حال تکامل او که به طور مستقل با استفاده از الگوریتم‌ها و سایر فناوری‌های پیشرفته رشد و تغییر می‌کنند، بوم دیجیتالی کاملی را در قالب جدیدترین تلویزیون‌های OLED از مبتکر سبک زندگی، ال‌جی، پیدا کرده‌اند.

قطعات جدید متفکر و بصری خیره‌کننده مک کوی در «LG OLED Lounge» واقع در سطح هشت سالن رسمی Frieze New York، The Shed، به نمایش گذاشته شده است. منتخبی از کارهای پیشگامانه او در تلویزیون‌های OLED پیشرفته ال‌جی، از جمله مدل‌های جدید ال‌جی OLED evo، که از میلیون‌ها پیکسل خودکار برای ارائه عمیق‌ترین رنگ‌های سیاه، رنگ‌های فوق‌العاده طبیعی و نسبت کنتراست بی‌نهایت استفاده می‌کنند، نمایش داده می‌شوند.

محور این نمایشگاه، Quantum Leap: Primordial Star 3 (2022)، یک توکن NFT یا غیرقابل تعویض است که توسط مک کوی و همسرش جنیفر ساخته شده است. کوانتوم لیپ: ستاره اولیه 3 از اثر کوانتوم کوین مک کوی در سال 2014 – اولین اثر هنری روی یک بلاک چین توکن –  الهام می‌گیرد و از سیستم‌های مبتنی بر کد و تعاملی استفاده می‌کند تا ماندالاهایی را تولید کنند که با بالا رفتن سن تغییر شکل و رنگ می‌دهند و چرخه عمر ستاره‌ها را منعکس می‌کند.

در کنار Primordial Star 3 در سالن OLED LG، Quantum Leap 3: Dark Star (2022) و Quantum Entanglement (2022) نمایش داده می‌شود که هر دو نیز توسط زوج مشهور زن و شوهر ساخته شده‌اند. این “ستاره” در Dark Star قبل از اینکه دوباره با شکل مرکزی جدید و پالت زنده متولد شود که به طور مستقل از طریق برنامه نویسی ایجاد می شود، به آرامی رنگ خود را در طول زندگی‌‌اش از دست می‌دهد.

درهم تنیدگی کوانتومی ترکیبی از نقشه‌ها و NFT است که ماهیت ترسیم را بررسی می‌کند، و در آن واحد یک عمل اجرایی و یک سند فیزیکی است که وجود آن عمل را به یاد می‌آورد یا به آن اشاره می‌کند. درهم تنیدگی کوانتومی ( Quantum Entanglement ) با طراحی‌های فیزیکی و انیمیشن‌های دیجیتالی که با استفاده از نرم‌افزار و ماشین ترسیم رباتیک ساخته شده‌اند، فیزیکی را با عناصر مجازی ترکیب می‌کند به گونه‌ای که مطمئناً مخاطبان را به وجد می‌آورد.

تغییر رنگ‌ها و فرم‌های آثار جدید مک‌کوی در Frieze New York به لطف نمایشگر و فناوری‌های پردازش نسل بعدی LG OLED evo با دقت و سرزندگی بیان می‌شوند. تلویزیون‌های جدید OLED evo Gallery Edition ال‌جی روشنایی، وضوح و جزئیات بالاتری را برای تصاویر واقعی ارائه می‌دهند که تقریباً از روی صفحه نمایش پرش می‌کنند – با مدل‌های ۷۷ و ۶۵ اینچی که در نمایشگاه استفاده می‌شوند، خود را به همان اندازه که در نمایش هنر دیجیتال مهارت دارند، تجربیات دیدنی برجسته نشان می‌دهند.

LG OLED Lounge در Frieze New York که مکمل مدل‌های تلویزیون OLED evo ال‌جی است، دارای نمایشگرهای 55 اینچی شفاف OLED است. صفحه‌نمایش پیشرفته با رنگ‌های زنده و شفافیت بالا، فرصت‌های خلاقانه و هیجان‌انگیزی را برای کاوش به هنرمندان دیجیتالی مانند مک کوی ارائه می‌کند. علاوه بر این، آثار هنری مک کوی در مجموعه LG OLED Objet Collection ، یک مدل تلویزیونی با الهام از هنر و سبک زندگی متمایز به نمایش گذاشته شده است.

ال‌جی شریک جهانی نمایشگاه هنری Frieze نام گرفت، و این نمایشگاه در نیویورک نشان دهنده تعهد ال‌جی به نوآوری در هنر و حمایت از هنرمندان برای پیشبرد مرزهای خلاقانه‌شان است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید