۰۶ مرداد ۱۴۰۱

ال‌جی؛ حامی فعال دعوت بوسان برای میزبانی نمایشگاه جهانی World Expo 2030

در اوایل سال جاری، ال‌جی ماموریت خود را برای تبلیغ دومین شهر کره، بوسان، به عنوان میزبان ایده‌آل نمایشگاه جهانی 2030 آغاز کرد.

این شرکت در ماه فوریه با یک کمپین ویژه که شامل پخش ویدیوهای تبلیغاتی کوتاه بر روی نمایشگرهای معروف خود در فضای باز بود، این تایید را در سراسر جهان، به ویژه در مناطق شلوغ میدان تایمز، شهر نیویورک و سیرک پیکادیلی، لندن آغاز کرد.

مرحله بعدی این کمپین، مجموعه جدیدی از فیلم‌های الهام‌بخش را برای عموم مردم سراسر جهان به ارمغان می‌آورد که به شدت از اعتبار برجسته بوسان برای میزبانی یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های تجاری جهان حمایت می‌کنند.

این ویدیوی منحصر به فرد و چشم نواز در کمتر از یک دقیقه به زیبایی نشان می دهد که چرا بوسان شهری مناسب برای میزبانی نمایشگاه جهانی است و همزمان مناظر زیبا، فرهنگ اصیل و چشم انداز استثنایی شهر بندری را برای آینده ای امیدوارکننده به تصویر می کشد.

این ویدئوهای خیره‌کننده اخیرا بر روی نمایشگرها و بیلبوردهای فرودگاه‌های بین‌المللی در Gimpo و Gimhae کره پخش شد. اما محتمل‌ترین جایی که مردم با محتوا مواجه می‌شوند در یکی از شلوغ‌ترین مناطق پایتخت، گانگنام است. این بیلبورد LED چشم‌نواز که در مقابل هتل Grand InterContinental Seoul Parnas به نقطه عطفی در خیابان تهران رو – میدان تایمز سئول تبدیل شده است، از 15 جولای ویدیوهای پشتیبانی ال‌جی را نمایش می‌دهد.

در تلاش برای انجام ماموریت خود برای حمایت از پیشنهاد بوسان برای نمایشگاه جهانی، ال‌جی ویدیوی تبلیغاتی خود را در مسابقات قهرمانی Amundi Evian هفته گذشته در باشگاه گلف انحصاری Evian Resort در فرانسه نمایش داد.

ال‌جی به‌عنوان شریک رسمی مسابقات معتبر گلف زنان برای شش سال متوالی، مطمئن است که ارزش ممتاز LG SIGNATURE و اشتیاق شدید برای برنده شدن بوسان در مناقصه‌اش، توجه طرفداران گلف در سراسر جهان را به خود جلب کرده است.

ال‌جی به عنوان یک رهبر جهانی در لوازم الکترونیکی مصرفی، کمپین‌های تبلیغاتی تاثیرگذار خود را در آینده ادامه خواهد داد. این شرکت حتی یک کارگروه به رهبری ویلیام چو، مدیر عامل ال‌جی و متشکل از نمایندگان منطقه، مدیریت شرکت‌های خارج از کشور، مرکز بازاریابی جهانی، شرکت فروش و بازاریابی کره و همچنین مرکز ارتباطات شرکتی و روابط دولتی تشکیل داد.

این شرکت با استفاده از شبکه‌ای متشکل از 140 شرکت تابعه خود در خارج از کشور، فعالانه از پیشنهاد بوسان با تبلیغ آن برای اعضای دفتر بین المللی نمایشگاه‌ها (BIE) در سراسر جهان حمایت خواهد کرد.

علاوه بر این، مدیران ال‌جی در سفرهای کاری به خارج از کشور از کمپین نمایشگاه جهانی بوسان 2030 حمایت می‌کنند؛ در حالی که ویدیوهای تبلیغاتی در تلویزیون‌های ال‌جی در فروشگاه‌های برند ال‌جی در سراسر جهان نمایش داده می‌شوند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید