۲۲ آذر ۱۴۰۱

ال‌جی 3 میلیارد دلار در تولید باتری در ایالات متحده سرمایه‌گذاری می‌کند

شرکت ال‌جی می‌گوید این تاسیسات بزرگترین در نوع خود خواهد بود.

شرکت ال‌جی در بیانیه‌ای اعلام کرد نیروگاه باتری کره جنوبی LG Chem، یادداشت تفاهمی با ایالت تنسی ایالات متحده برای یک مرکز تولید کاتد 3.2 میلیارد دلاری امضا کرده است؛ یعنی بزرگترین کارخانه‌ای که تاکنون در این کشور ساخته شده است.

انتظار می‌رود این تاسیسات جدید 420 هکتاری برای 850 شغل ایجاد کرده و مواد کاتدی کافی برای تامین انرژی سالانه 1.2 میلیون وسیله نقلیه الکتریکی (EVs) تولید کند.

در بیانیه شرکت ال‌جی گفته شده است که قانون کاهش تورم که در ماه آگوست برای ایجاد انگیزه در تولید باتری در ایالات متحده وضع شد، چیزی بود که باعث تصمیم شرکت زیرمجموعه LG Chem شد.

استوارت مک ورتر، کمیسر توسعه اقتصادی و اجتماعی تنسی، گفت که ایالت تنسی فعالانه از شرکت‌ها در فضای خودروهای برقی استقبال کرده است و این سرمایه‌گذاری بر «ویژگی رو به رشد» آن در خودرو تأکید می‌کند.

این مرکز جدید مواد کاتدی پیشرفته حاوی نیکل، کبالت، منگنز و آلومینیوم – عوامل تعیین کننده مهم ظرفیت و طول عمر باتری خودروهای الکتریکی – برای باتری‌های نسل بعدی EV تولید خواهد کرد. شرکت LG Chem می‌گوید که با استفاده از 100 درصد انرژی‌های تجدیدپذیر کار کرده و خط تولید را با استفاده از فناوری کارخانه هوشمند خودکار می‌کند.

شرکت LG Chem می‌گوید تنسی را به دلیل “نزدیک بودن به مشتریان کلیدی، سهولت حمل و نقل مواد خام و همکاری فعال ایالت‌ها و دولت‌های محلی” انتخاب کرده است.

یک روز پس از اعلام تنسی، LG Chem در یک شراکت 193 میلیون دلاری به کارخانه ذوب روی کره‌ای پیوست تا قطعات باتری EV را به آمریکای شمالی تامین کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید