۰۸ آذر ۱۴۰۱

الهام از LG SIGNATURE؛ تلاقی هنر حرکت با مهارت تکنولوژیک در سئول

مؤسسات فرهنگی نقشی محوری در شکل‌دهی هنرهای محلی ایفا می‌کنند. نمونه عالی آن مرکز هنری ال‌جی سئول است؛ اوج صحنه فرهنگ و هنر کره که امسال درهای خود را دوباره به روی عموم باز کرد.

سالن LG SIGNATURE، فضایی زیبا که به درستی از نام برند فوق‌العاده ال‌جی و خیر جهانی هنر نام‌گذاری شده است، در محل برگزاری قرار دارد. این سالن نمایش‌های متنوع و خارق‌العاده را نشان می‌دهد که LG SIGNATURE برای پرورش بهترین فرهنگ تلاش می‌کند. برای جشن افتتاح مرکز هنرهای ال‌جی سئول و همچنین سالن LG SIGNATURE، ال‌جی از طرف LG SIGNATURE میزبان یک سری اجرای منحصر به فرد در ماه نوامبر بود تا یک تجربه‌ «متحرک» و واقعی را به علاقه‌مندان هنر محلی ارائه دهد.

این مجموعه مهیج با دو اجرای مهم، He Who Falls و Opening 2، یوآن بورژوآ، رقصنده، کارگردان اجرا و مقام برجسته در جهان هنرهای نمایشی معاصر جهانی را با هنردوستان نکته‌سنج سئول آشنا کرد. رویکرد بین رشته‌ای بورژوآ با محو کردن خطوط بین آکروباتیک و رقص، تجسم فلسفه LG SIGNATURE و لوازم خانگی را به نمایش گذاشت که بهترین هنر و فناوری را متحد می‌کند.

احتمالاً پرتقاضاترین اجرا در جشنواره افتتاحیه LG Arts Center سئول He Who Falls بود که تماشاگران سالن LG SIGNATURE را با اجرای پویا به کارگردانی بورژوا و اجرای مرکز ملی رقص مشهور گرنوبل پذیرفت. در طول نمایش چشمگیر، رقصندگان با استعداد فوق‌العاده آن حرکات ظریفی را روی یک صفحه گردان چرخان به آهنگ نمادین فرانک سیناترا، My Way، نشان دادند.

در همین حال، اجرای Opening 2 نگاهی اجمالی کوتاه و در عین حال مسحورکننده به قدرت و حضور بورژوا در صحنه ارائه کرد. متمایزترین مشتریان LG SIGNATURE برای شرکت در هر دو نمایشگاه دعوت شدند تا بتوانند رویکرد هنری منحصربه‌فرد برند در شکل‌دهی به تجربیات مشتری را کاملاً درک کنند.

LG SIGNATURE برای غوطه‌ور کردن بازدیدکنندگان در احساسات واقعاً زیبا، نمایشگاه و منطقه عکس ویژه‌ای را در لابی اصلی سالن LG SIGNATURE راه‌اندازی کرد. با تکرار سبک معماری منحصر به فرد مرکز هنرهای ال‌جی سئول که توسط تادائو آندو طراحی شده است، منطقه نمایشگاه نگاهی به محصولات LG SIGNATURE مترادف با هنر، از جمله LG SIGNATURE Wine Cellar ، یخچال InstaView و تلویزیون OLED R ارائه کرد.

در جای دیگری در لابی یک منطقه عکس کاملاً تعاملی وجود داشت که اجرای بورژوا را دوباره زنده می‌کرد و بازدیدکنندگان را با تأثیرات و حساسیت‌های فراموش نشدنی مواجه می‌ساخت.

LG SIGNATURE با مدیریت و معرفی بهترین هنرها به مشتریان در سراسر جهان، با معرفی تجربیات جدید و منحصر به فرد که بازتاب فلسفه دیرینه این برند ممتاز است، زندگی بسیاری را غنی می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد همکاری های الهام بخش LG SIGNATURE در گذشته، حال و آینده، با بخش فراتر از خبر وبلاگ ال‌جی همراه باشید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید