۲۱ دی ۱۴۰۱

جشن ال‌جی برای رسیدن به یک نقطه عطف جدید با بازگرداندن درختان به سیاره

درختان حیاتی هستند. نمی‌توان انکار کرد که تریلیون‌ها درخت در سراسر جهان چقدر برای حیات همه روی زمین نقش اساسی دارند. این آسمان‌خراش‌های مادر طبیعت نه تنها هوای پاک، تازه و زیستگاه‌های دنج را برای هزاران گونه زنده فراهم می‌کنند، بلکه به ما در مبارزه با تغییرات اقلیمی و حفظ تنوع زیستی برای چندین دهه آینده یارری می‌رسانند.

برای اطمینان از اینکه این میراث می‌تواند به نسل‌های آینده منتقل شود، ال‌جی اندونزی یادداشت تفاهمی (MoU) با حفاظت از منابع طبیعی جاکارتا امضا کرد تا 32 سال فعالیت خود را در اندونزی جشن بگیرد. برای این منظور، این شرکت متعهد شد تا آوریل 2023 بالغ بر 32000 اصله درخت در سراسر جاکارتا، کالیمانتان و سوماترا بکارد.

این ابتکار تعهد ال‌جی به پایداری محیط‌زیست در اندونزی را با راه‌حل‌ها، محصولات و فناوری‌های سازگار با محیط زیست این شرکت، از جمله فناوری اینورتر صرفه‌جویی در مصرف انرژی، روشن کرده و به مشتریان در بهبود بهره‌وری انرژی، به سبک زندگی سازگارتر با محیط زیست کمک می‌کند. این اینورتر پیشرفته که در طیف وسیعی از لوازم خانگی مانند یخچال، ماشین لباسشویی و تهویه مطبوع گنجانده شده است، آسودگی خاطر را برای کاربران فراهم می‌کند زیرا می‌توانند به راحتی ردپای زیست محیطی خود را مدیریت کنند.

با این حال، تلاش‌های ال‌جی برای پایداری زیست‌محیطی فراتر از طرح درختکاری است. مداخلات تکنولوژیکی این شرکت تکمیل کننده تعهد آن برای رسیدن به کربن خنثی تا سال 2030، از طریق به حداقل رساندن انتشار کربن و ردپای در سراسر فرآیند کلی، از تولید تا دفع است.

ال‌جی بی‌نهایت مشتاق افزایش آگاهی جهانی از پایداری زیست‌محیطی است. این شرکت نه تنها از طریق نوآوری‌های تکنولوژیکی و محصولات پیشرو در جهان، بلکه با اجرای مداخلات زیست‌محیطی مختلف که به منظور بهبود زندگی برای مردم با هر پیشینه و محلی طراحی شده‌اند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید