۰۳ مهر ۱۴۰۲

ال‌جی دیسپلی پنل‌های OLED تاشوی ۱۷ اینچی را به‌صورت انبوه می‌سازد

ال‌جی دیسپلی (LG Display) که شرکتی پیشرو در زمینه فناوری‌های نمایشگر در جهان به شمار می‌رود، به‌تازگی اعلام کرده که تولید انبوه پنل‌های OLED تاشوی ۱۷ اینچی را برای لپ‌تاپ‌ها شروع خواهد کرد و همین نیز نشان‌دهنده تعهد جدی این شرکت نسبت به گسترش تجارت OLED خودش در زمینه دستگاه‌های آی‌تی است.

پنل‌های OLED تاشوی ۱۷ اینچی ال‌جی دیسپلی ساختار Tandem OLED دارند که قبلاً در نمایشگرهای خودرو به کار گرفته شده بود و همین نیز طول عمر این پنل‌ها برای دستگاه‌های آی‌تی را به طور چشمگیری افزایش می‌دهد. پنل‌های Tandem OLED شرکت ال‌جی دیسپلی فناوری پیشگامانه OLED دو پشته‌ای را شامل می‌شود که یک لایه ساطع‌کننده ارگانیک دیگر را اضافه می‌کند تا صفحه‌نمایش روشن‌تر باشد و در عین حال، نور و روشنایی آن به شکل مؤثرتری در قطعات OLED پخش شوند تا پایداری بهینه و طول عمر بیشتری داشته باشند. طول عمر بیشتر این پنل‌ها کاملاً متناسب با دستگاه‌های آی‌تی است، دستگاه‌هایی همچون لپ‌تاپ، مانیتور و تبلت که معمولاً از آن‌ها استفاده طولانی‌تری می‌شود.

پنل ۱۷ اینچی Foldable OLED پیشگامانه این شرکت برای لپ‌تاپ‌ها، با استفاده از مواد خاصی ساخته شده که احتمال چین‌خوردگی در ناحیه تا شدن صفحه‌نمایش را به حداقل می‌رساند. این منجر به آن می‌شود تا نمایشگر برخلاف پنل‌های تاشوی معمولی بدون درز و با کیفیت تصویر شفاف باشد.

علاوه بر این، پنل OLED تاشوی ۱۷ اینچی ال‌جی دارای طراحی خاصی است که به آن اجازه می‌دهد تا به‌راحتی به سمت داخل جمع شود. انحنای قسمت تاشو به 3R کاهش پیدا کرده و سبب شده تا طراحی باریک و بدون درزی داشته باشد و وقتی از وسط تا می‌شود، دو بخش به‌راحتی روی هم قرار بگیرند.

این پنل دارای رزولوشن QHD+ (۲۵۶۰×۱۹۲۰) است که نسبت کنتراست بی‌نهایتی از فناوری منحصربه‌فرد OLED خودش دارد و همین نیز باعث می‌شود تا محتواهای با کیفیت بالا را بتوان در هر مکان و هر زمانی مشاهده کرد.

هنگامی که این پنل به طور کامل باز می‌شود، صفحه‌نمایش همانند یک مانیتور یا تبلت ۱۷ اینچی قابل‌حمل است که غوطه‌وری را به هنگام تماشا به حداکثر می‌رساند. با تنظیم زاویه، این محصول به یک لپ‌تاپ ۱۲:۳ اینچی با نسبت ۳:۲ تبدیل می‌شود و همین نیز انعطاف‌پذیری این محصول نسبت به نیازهای مشتری را نشان می‌دهد.

این صفحه‌نمایش همچنین مجهز به قابلیت لمس حساسیت بالای ال‌جی است که کاربران را قادر می‌سازد تا با قلم یا انگشتان خود کارها را انجام بدهند. حسگر لمسی تعبیه شده در پنل عملکرد لمسی را افزایش می‌دهد و تجربه لمسی شبیه به نوشتن با دست واقعی را ارائه می‌دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید