۰۴ آذر ۱۴۰۲

ال‌جی الکترونیکس برای رشد در آینده ساختار سازمانی را تغییر می‌دهد

ال‌جی الکترونیکس (LG) به‌تازگی اعلام کرده که قصد دارد تغییراتی سازمانی را انجام بدهد تا گام دیگری را به سمت دستیابی به چشم‌انداز آینده ۲۰۳۰ بردارد. این تغییرات برای تقویت قابلیت‌های سازمانی و رقابت تجاری برای تحقق چشم‌انداز تبدیل به شرکت راهکارهای زندگی هوشمند است که فضاها و تجربیات مختلف مشتریان را به فراتر از لوازم‌خانگی مرتبط گسترش می‌دهد.

بخشی کلیدی از این استراتژی آینده‌نگر نیز شرکت تازه تأسیس فروش و بازاریابی بین‌المللی است که مستقیماً به مدیر عامل ال‌جی آقای ویلیام چو گزارش می‌دهد. مدیریت این شرکت برعهده توماس یون خواهد بود که پیش از این به‌عنوان رئیس و مدیر عامل ال‌جی الکترونیکس آمریکای شمالی خدمت کرده است.

شرکت بازاریابی و فروش بین‌المللی با کشف و توسعه فرصت‌هایی برای ایجاد ارزش برای مشتری برند جهانی ال‌جی را تقویت می‌کند و در عین حال، باعث سرعت بخشیدن به تغییر و رشد می‌شود. این سازمان جدید شعبه‌های فروش بین‌المللی در آمریکای شمالی، اروپا، خاورمیانه، آفریقا، آمریکای لاتین و آسیا را مدیریت خواهد کرد که شامل گروه بازاریابی جهانی و گروه تجاری فروش مستقیم به مصرف‌کننده (D2C) است.

این شرکت نه‌تنها به دنبال قدرت بخشیدن به قابلیت‌های اجرایی در عملیات‌های بین‌المللی در کسب‌وکار مهم و استراتژیکی همچون عملیات‌های B2B است بلکه با کمک به توسعه تخصص فروش بین‌المللی و همچنین تسریع پیشرفت کسب‌وکارهای مبتنی بر پلتفرم و مدل‌های تجاری نوآورانه (D2C) حمایت لازم برای تقویت رشد کیفی سایر واحدهای تجاری را فراهم می‌کند. گروه فروش تجاری D2C با تقویت فعالیت‌های فروشگاه آنلاین برند (OBS) و قابلیت‌های بازاریابی دیجیتال مبتنی بر داده‌های مشتری به دنبال گسترش نقاط تماس با مشتری است.

ال‌جی در حالی که سیستم تصمیم‌گیری چابک و پاسخگو خود را در هر چهار واحد تجاری حفظ می‌کند، به دنبال توسعه بیشتر فناوری‌های اصلی در هر واحد تجاری و حمایت از تحول تجاری شرکت است.

شرکت لوازم‌خانگی و تهویه‌مطبوع یک بخش فروش مهندسی را تحت عنوان Air Solution Business تأسیس خواهد کرد تا قابلیت‌های مهندسی برای به حداکثر رساندن هم‌افزایی تجاری در گرمایش، تهویه و تهویه‌مطبوع (HVAC) که حوزه تجاری اصلی B2B این شرکت است را افزایش بدهد. علاوه بر این، کسب‌وکار زیبایی خانگی از شرکت سرگرمی‌های خانگی به شرکت لوازم‌خانگی و تهویه‌مطبوع منتقل می‌شود تا با خطوط تولید قوی موجود در فضاهای خانه هم‌افزایی داشته باشد.

شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی نیز به دنبال آن است تا گذار خودش برای تبدیل شدن به یک قدرت رسانه‌ای و سرگرمی را تسریع کند. برای تقویت سیستم عامل تلویزیون هوشمند webOS، گروه توسعه webOS SW ایجاد خواهد شد که به‌صورت مستقیم به مدیر شرکت سرگرمی خانگی یعنی پارک هیونگ سی گزارش خواهد داد. همچنین بخش تجاری واقعیت توسعه یافته (XR) مستقیماً زیر نظر دفتر مرکزی ایجاد خواهد شد.

رئیس پارک که از سال ۲۰۱۹ میلادی هدایت این شرکت را برعهده داشته، به‌خاطر سهمش در ارتقای سبد تجاری شرکت، بهبود سودآوری مجموعه‌های محصولات برتر و رشد پلتفرم webOS و در عین حال، مستحکم کردن موقعیت شرکت در بازار جهانی تلویزیون‌های OLED ترفیع پیدا کرده است.

شرکت راهکارهای قطعات خودرو (VS) نیز بخش استراتژی جهانی مشتری را مستقیماً تحت نظر مقر خود راه‌اندازی خواهد کرد تا یک استراتژی یکپارچه برای مدیریت سفارش و فروش و همچنین تقویت عملکردهای بازاریابی برای تسریع رشد کسب‌وکار ایجاد کند.

شرکت راهکارهای تجاری (BS) نیز فروش و عملیات تجاری خودش را در مناطق عمده‌ای همچون آمریکای شمالی، اروپا، خاورمیانه و آفریقا، آمریکای لاتین و آسیا گسترش می‌دهد. شعبه فعلی تجارت B2B India به یک بخش تبدیل خواهد شد تا رشد مستمر در این کشور را حفظ کند.

همه انتصاب‌های تازه از ۱ دسامبر اجرا می‌شوند و تبلیغات از اولین روز سال جدید میلادی اجرایی خواهند شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید