۱۴ شهریور ۱۴۰۰

روش حل مشکل عدم اتصال تلویزیون هوشمند ال‌جی به وای‌فای

اگر تلویزیون هوشمند ال‌جی شما نمی‌تواند به شبکه وای‌فای متصل شود، چند مرحله برای رفع مشکل وجود دارد:

  1. قابلیت Quickstart را خاموش کنید. برای انجام این کار، تنظیمات یا Setting را از روی کنترل از راه دور فشار دهید، سپس به مسیر All Settings > General > Quickstart (یا همه تنظیمات> عمومی> شروع سریع) بروید. دکمه مرکزی روی ریموت را فشار دهید تا ویژگی Quickstart خاموش شود.
  2. چرخه خاموش و روشن تلویزیون: تلویزیون را خاموش کنید، آن را از برق بکشید، سپس دکمه پاور را به مدت 30 ثانیه فشار داده و نگه دارید.
  3. تلویزیون ال‌جی را دوباره روشن کنید.
  4. سعی کنید به یک شبکه وای‌فای متصل شوید.

 

روش دیگر، تنظیم تاریخ و زمان را در تلویزیون ال‌جی خود بررسی کنید:

  1. کلید تنظیمات روی کنترل از راه دور را فشار دهید.
  2. گزینه همه تنظیمات یا All Settings را انتخاب کنید.
  3. به قسمت عمومی یا General بروید.
  4. زمان و تاریخ یا Time and Date را انتخاب کنید.
  5. مطمئن شوید که تنظیمات زمان و تاریخ کنونی دقیق است.

اگر روتر شما تاریخ انقضای اجاره دارد، زمان نادرست می‌تواند دلیل عدم اتصال شما به شبکه باشد.

همچنین، مطمئن شوید که تلویزیون شما دارای تمام به روزرسانی‌های نرم افزاری مورد نیاز است:

  1. تنظیمات را از راه دور فشار دهید.
  2. به همه تنظیمات بروید.
  3. General را انتخاب کنید.
  4. گزینه در مورد تلویزیون یا About this TV را انتخاب کنید.
  5. روی بررسی به روز رسانی یا Check for updates کلیک کنید.
  6. تلویزیون را یک بار خاموش و سپس دوباره روشن کنید.

اگر هنوز نمی‌توانید اتصال برقرار کنید، از کابل اترنت برای اتصال مستقیم تلویزیون ال‌جی خود به روتر استفاده کنید. اگر روتر یا مودم اینترنت شما از تلویزیون شما دورتر است، اتصال مستقیم اترنت بهتر کار می‌کند.

اگر نمی‌توانید با اتصال اترنت نیز به اینترنت متصل شوید، مودم اینترنت خود را خاموش و روشن کنید. همچنین می‌توانید با فشردن دوبار دکمه WLAN ، شبکه وای‌فای خود را روی مودم بازنشانی کنید.

متصل بمانید

ما مطمئن هستیم که یکی از موارد بالا مشکل شما را حل کرده است. تلویزیون‌های هوشمند در صورت اتصال به اینترنت گزینه‌های زیادی دارند. برای لذت بردن از وقت آزاد ارزشمند خود می‌توانید از مجموعه کامل برنامه ها و سرویس‌های پخش آنلاین تلویزیون ال‌جی خود استفاده کنید.

آیا موفق شدید تلویزیون ال‌جی خود را به وای‌فای متصل کنید؟ از اتصال اینترنت خود برای چه کاری استفاده می‌کنید؟ در قسمت نظرات با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

به شما توصیه می‌کنیم این مطلب را هم بخوانید: نحوه اتصال تلویزیون هوشمند ال‌جی به شبکه وای‌فای  

۱ نظر

حسن ۱۰ مهر ۱۴۰۱ پاسخ

یکی از مشکلات رایج در اتصال به وای فای بعضی مدل های تلویزیون های الجی مشکلات سخت افزاری است. علامت بارز این مشکل هم عدم اتصال کنترل جادویی و یا کندی خیلی زیاد آن هست. همچنین بسته شدن ناگهانی اپلیکشن های تماشای ویدئو هم علامت همین مشکل سخت افزاری است. این اشکال به دلیل نحوه مهار سیم کشی های داخلی تلویزیون در کارخانه است . در صورتی که تجربه و مهارت حداقلی در حد باز کردن تلویزیون دارید می توانید خودتان با کمک فیلم های موجود در یوتیوب و آپارات تلویزیون را باز کرده و چسبهای نواری مهار کننده کابلهای رابط بین برد اصلی و برد وایفای که در قسمت دکمه پاور قرار دارد را با کاتر قطع کنید و کابل ها را از خم های ۹۰ درجه ای دربیاورید. اگر کار دست خودتان نمیدهید در همان حالت تلویزیون را روشن کرده و عملکرد کنترل را بررسی نمایید تا از درست شدن مطمئن شوید. سپس تلویزیون را ببندید و تمام.

نظر دهید