۱۵ شهریور ۱۴۰۰

ال‌جی به کشف مجدد خوبی کمک می‌کند

از سیل‌های ناگهانی و آتش‌سوزی‌های جنگلی گرفته تا شیوع جهانی، جهانی که می‌شناسیم در حال تغییر است. در حالی که یافتن حس شادی و امید در این زمان‌ها غیرقابل حل به نظر می‌رسد، ال‌جی الکترونیکس در استرالیا امیدوار است استرالیایی‌ها بتوانند با کمپین Rediscover Good، چیزی برای لبخند زدن پیدا کنند که هدف آن الهام بخشیدن به بینندگان برای کشف دوباره چیزهای خوب در زندگی روزمره است، زیرا “زندگی وقتی به دنبال آن هستید، پر از خوبی است. “

این کمپین که به عنوان مجموعه‌ای از تبلیغات تلویزیونی اجرا شد و اکنون در استرالیا منتشر شده است، قصد دارد لحظات کوچک زندگی روزمره را بازنمایی کند. اولین تبلیغ تلویزیونی خانواده‌ای با دو کودک مدرسه‌ای  که در حال لذت بردن از صبحانه ساده و در عین حال شلوغ در آخر هفته هستند؛ درست قبل از بررسی مسابقه فوتبال بچه‌های خود. این خانواده با محصولات مختلف ال‌جی مانند یخچال InstaView® Door-in-Door و ماشین ظرفشویی QuadWash در حال تعامل هستند و نشان می‌دهد که چگونه زندگی آنها با فناوری ال‌جی کمی ساده‌تر شده است.

همان خانواده در تبلیغ تلویزیونی دوم ظاهر می‌شوند؛ این بار با تمرکز بر پسر و حیوان خانگی خانواده که در طول روز درگیر آشفتگی‌های سرگرم‌کننده زیادی می‌شوند. با این حال، به لطف ماشین لباسشویی LG WashTower، که لباس‌ها، لحاف و عروسک‌ها را تر و تمیز می‌کند، در کوتاه‌ترین زمان، آشفتگی این دو ایجاد شده به زودی فقط یک خاطره می‌شود.

در سومین تبلیغ تلویزیونی، دوستان گرد هم می‌آیند تا در یک شب فیلم سرگرم‌کننده، در خانه‌ای که محصولات ال‌جی در لحظات کوچک به نمایش گذاشته شده‌اند، گرد هم آیند. این کلیپ 30 ثانیه‌ای از نمایش بازی در تلویزیون OLED Evo ال‌جی، صدای بلند در بلندگوی قابل حمل XBOOM Go، نظافت با جارو شارژی LG CordZero و تهیه پاپ کورن در مایکروویو NeoChef، نشان می‌دهد که چگونه محصولات ال‌جی سهولت و راحتی را ارائه می‌دهد و به شما مصرف کنندگان امکان می‌دهد بر بر کشف مجدد این کالا متمرکز شوید.

این داستان‌ها فرهنگ بومی امروزه را زنده کرده و به شیوه‌ای سرگرم کننده، شخصی و خلاقانه با مصرف‌کنندگان ارتباط برقرار می‌کند. به عنوان بخشی از این کمپین، بسته‌های مراقبت Life’s Good با مجموعه‌ای از اقلام فوق‌العاده مانند پنکیک بلوبری، خرس‌های عروسکی، پتوهای بافتنی و کتابهای آشپزی که می‌توان از آنها در هنگام فاصله‌گذاری اجتماعی برای طرفداران و شرکای ال‌جی در استرالیا ارسال کرد، پر شد.

کمپین Rediscover Good، در حالی که در لحظات روزمره بافته شده تا یک نمایش بصری جذاب ایجاد کند، به همه ما یادآوری می‌کند که یک قدم به عقب برداریم و شادی را واقعاً جشن بگیریم و قدر چیزهای روزمره را بدانیم، این یادآوری نه تنها برای استرالیایی‌ها بلکه برای همه در سراسر جهان بسیار ضروری است..

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید