۱۰ خرداد ۱۴۰۱

رشد پایدار و زندگی بهتر برای تمام سرزمین‌های کوهستانی

ال‌جی با چشم‌اندازی فراگیر برای تمامی جوامع و دستیابی آنها به یک زندگی بهتر، طرح‌هایی را ترویج می‌کند که با دقت طراحی شده‌اند تا مزایای طولانی مدت را برای جوامع محلی مختلف به ارمغان بیاورند.

ال‌جی در ویتنام با احترام عمیق برای درک فرهنگ بومی و سنت‌های ارزشمند آن، با Habitat for Humanity (HFH) ویتنام در سال 2020 همکاری کرد تا پروژه روستای امید (Life’s Good: Hope Village) در حال انجام خود را در این شهرستان ایجاد کند و تغییرات مثبت دیرینه‌ای را در جمعیت باور نکردنی موونگ ایجاد کند.

مردم موونگ که بومی شمال ویتنام هستند، یکی از محروم‌ترین اقلیت‌های قومی این کشور هستند که در مسکن‌های واقعا نامناسب در حالی زندگی می‌کنند که زیرساخت‌های ضعیف آن را مهار می‌کنند. بنابراین، ال‌جی با ترویج توسعه اقتصادی و همچنین برابری در مالکیت خانه برای خانواده‌های مونگ، در حالی که پایه‌ای پایدار برای نسل‌های آینده ایجاد می‌کند، مؤثرترین رویکرد را برای پرورش این افراد در نیاز مبرم اتخاذ می‌کند.

همه چیز در سال 2020 در ارتفاعات کویِت تانگ ، واقع در منطقه لاک سون در استان هوآ بین شروع شد. ال‌جی، تا پایان سال 2021، می‌تواند تأیید کند که بیش از 11000 نفر از ساکنان اینجا از پشتیبانی در قالب ارتقای مسکن، کمک‌های مالی لوازم خانگی یا آموزش در مورد موضوعات برابری جنسیتی و مدیریت مالی برخوردار شده‌اند.

در ادامه سال 2022، این پروژه بر بهبود امکانات محلی مانند ساخت توالت‌های جدید، تعمیرگاه‌ها و اهدای کتاب به کتابخانه محلی تمرکز خواهد کرد. جلسات آموزشی نیز برای آموزش پاسخ به بلایای طبیعی برای نزدیک به 16500 نفر از ساکنان سازماندهی شده است. این پروژه امیدوار است از ساخت خانه و سرویس بهداشتی جدید برای بیش از 20 خانواری که در شرایط بسیار سخت زندگی می کنند حمایت کند.

در مراسم افتتاحیه این پروژه، ال‌جی اولین دور اهدای لوازم خانگی شامل ماشین لباسشویی، یخچال و دستگاه تهویه مطبوع را به ارزش حدوداً 13000 دلار اعلام کرد. نمایندگان مقامات محلی، ال‌جی و HFH ویتنام نیز از خانه‌های موونگ بازدید کردند تا از شرایط زندگی آن‌ها اطلاعات بهتری کسب کنند و یاد بگیرند که چگونه این پروژه زندگی روزمره آنها را بهبود می‌بخشد.

یک ساکن 57 ساله مونگ که از طریق پروژه روستای امید، خانه‌اش در حال بازسازی و تبدیل شدن به خانه است، گفت: «به لطف ال‌جی و پروژه Habitat for Humanity، پس از این همه سال، رویای من برای زندگی در خانه‌ای که بتوانم در آن احساس امنیت کنم، سرانجام به حقیقت پیوست.»

ال‌جی ویتنام به مدت 26 سال و همچنان به فعالیت‌های مشارکت اجتماعی که الهام‌بخش رشد پایدار در منطقه است، اهمیت زیادی داده است. ال‌جی با این باور تزلزل‌ناپذیر خود مبنی بر اینکه همه سزاوار احساس «زندگی خوب» هستند، به حمایت از طرح‌هایی ادامه خواهد داد که نه تنها برای بهبود زندگی مردم ویتنامی، بلکه برای همه افراد در سراسر جهان از هر طبقه‌ای طراحی شده‌اند.

ارائه شده توسط ال‌جی ویتنام

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید