۱۲ آبان ۱۴۰۰

تاییدیه سازمان SBTi برای ال‌جی و هدفش در کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای

این اعتبار سنجی، درستی استراتژی ال‌جی برای استفاده از اهداف مبتنی بر علم برای دستیابی به اهداف تعیین‌شده در توافق پاریس را تأیید می‌کند.

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) اعلام کرد که استراتژی این برند برای کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای (GHG) در کل فرآیند تولید، از تولید تا استفاده، تا سال 2030 به‌طور مستقل توسط متخصص آب و هوا، SBTi، بررسی و تأیید شده و ال‌جی اولین تولیدکننده کره‌ای لوازم خانگی است که چنین تاییدیه‌ای را دریافت می‌کند. این اعتبار، اعتماد ال‌جی را به استراتژی خود به منظور کاهش کل انتشار گازهای گلخانه‌ای مستقیم مطابق با Business Ambition برای 1.5 درجه سانتی‌گراد تأیید می‌کند که ال‌جی در اوایل سال جاری متعهد شد.

SBTi یک سازمان ائتلاف جهانی است که توسط پروژه افشای اطلاعات کربن (CDP)، پیمان جهانی سازمان ملل متحد (UNGC)، موسسه منابع جهانی (WRI) و صندوق جهانی طبیعت (WWF) برای ترویج اهداف مبتنی بر علم برای کاهش گازهای گلخانه‌ای ، تأسیس شده است. برای دستیابی به تعهد Zero Carbon یا کربن صفر 2030 که در سال 2019 ایجاد شد، برنامه ال‌جی خواستار کاهش کل انتشار گازهای گلخانه‌ای مستقیم در محدوده 1 و هدف قرار دادن گازهای گلخانه‌ای غیرمستقیم تولیدشده در طول فرآیند تولید تا 50 درصد در مقایسه با استانداردهای 2017 در محدوده 2 است. ال‌جی انتظار دارد انتشار گازهای گلخانه ای تا 20 درصد در مرحله استفاده از محصول در مقایسه با استانداردهای 2020 در محدوده 3 کاهش یابد.

تعهد زیست‌محیطی ال‌جی در کنفرانس ماه گذشته Route to Net Zero: Asia به میزبانی Carbon Trust، سازمانی مستقر در لندن که دارای بودجه عمومی است، بیشتر به نمایش گذاشته شد. این ارائه بسیاری از لوازم خانگی ال‌جی را که به دلیل اثربخشی در کاهش انتشار دی‌اکسید کربن (CO2) خانگی و مصرف آب برای به حداقل رساندن تأثیر محصولات بر محیط‌زیست، گواهی‌نامه ردپای کربن و گواهی ردپای آب را دریافت کرده‌اند، پوشش می‌دهد.

ال‌جی در قالب طرحی که به تازگی رونمایی شده است، قصد دارد سایت‌های تولید بیشتری ایجاد کند که تأثیر مثبتی بر محیط‌زیست بگذارد. ال‌جی برای اطمینان از دستیابی این شرکت به اهداف طولانی خود برای بی‌طرفی کربن و اقتصاد مدور، اعلام کرد که قصد دارد استفاده از پلاستیک‌های مبتنی بر پتروشیمی را با وارد کردن ۶۰۰ هزار تن پلاستیک بازیافتی در فرآیند تولید خود تا سال ۲۰۳۰ کاهش دهد؛ بازیابی زباله های الکترونیکی را تقریباً دو برابر کرده تا همان سال به 8 میلیون تن برساند.

کیم جون هو، معاون اجرایی و رئیس مرکز مدیریت کیفیت ال‌جی الکترونیکس، گفت: «ال‌جی به‌عنوان یک برند پیشگام در صنعت، مسئولیت خود را به‌عنوان یک شهروند شرکتی خوب در جامعه جهانی بسیار جدی می‌پذیرد. ال‌جی قاطعانه متعهد به تحقق بی‌طرفی کربن و اهداف مبتنی بر علم net-zero است تا نسل‌های آینده همچنان بتوانند بگویند زندگی خوب است.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید