۲۷ اسفند ۱۴۰۱

مقصد گردشگری بعدی شما به پیشنهاد LG SIGNATURE

برای چند سال گذشته، همه‌گیری کرونا ما را از بازدید مکان‌های شگفت‌انگیز و فرهنگ‌های جذاب در سراسر جهان محروم کرده بود. خوشبختانه، دوران ماندن در خانه به پایان رسیده و سفر بار دیگر رونق پیدا کرده است. سال گذشته، بیش از ۹۰۰ میلیون گردشگر در سراسر جهان سفر کردند و بنابر سازمان گردشگری جهانی ملل متحد انتظار می‌رود که امسال گردشگری به ۸۰ تا ۹۵ درصد سطح سال‌های قبل از همه‌گیری برسد.

برای کسانی که قصد سفر دارند، LG SIGNATURE دو شهر را به شدت توصیه می‌کند که بازتابی از هنر و فناوری این برند هستند و تجربه‌ای منحصربه‌فرد را برای بازدیدکنندگان به ارمغان می‌آورند. با بازدید از این کلان‌شهرهای بسیار زیبا و متمایز، ال‌جی سیگنچر امیدوار است که مردم بتوانند فرصت‌های شگفت‌انگیز زندگی را دوباره کشف کنند و به سمت آینده پیش بروند.

شهر رم

شهر خارق‌العاده رم در میان زیباترین و شگفت‌انگیزترین شهرهای جهان به شمار می‌رود که گنجینه‌های باستانی و میراث تاریخی آن اصلا قابل قیاس نیست. این شهر در میانه شبه جزیره ایتالیا واقع شده و رومی‌ها از آن به عنوان «شهر ابدی» نیز یاد می‌کنند چراکه آن‌ها بر این باور هستند که مهم نیست در آینده چه اتفاقی برای آن‌ها رخ بدهد، این شهر همیشه پابرجا باقی خواهد ماند. در حقیقت، هیچ مکانی بهتر از خیابان‌های پر از رمز و راز رم برای گردش تاریخی و فرهنگی وجود ندارد، خیابان‌هایی که زیبایی جاودانه‌ای را در خودشان دارند و به طور منحصربه‌فردی توسعه پیدا کردند و ویژگی‌های بدیع و پایداری دارند.

این شهر باشکوه که نمایانگر هماهنگی بی عیب و نقص بین صنایع دستی دقیق و پیشرفت تکنولوژی است، همیشه توانسته با معماری تأثیرگذار، هنرهای زیبای نمادین و میراث تاریخی خودش، الهام‌بخش بازدیدکنندگان از سراسر جهان باشد. هر کسی که خوش‌شانس باشد و قدم در اینجا بگذارد، به لطف آثار و شاهکارهای باستانی آن که به طرز ماهرانه‌ای حفظ شدند و در سراسر شهر به چشم می‌خورند، واقعا شگفت‌زده خواهد شد.

قدم زدن در میان چنین محیط تاریخی به اندازه بازدید از برخی از بزرگترین و بهترین موزه‌های جهان آموزنده و چشم‌نواز است. اینجا تنها جایی است که می‌توان هزاران سال تاریخ را به چشم دید و در خیابان‌هایی قدم گذاشت که زمانی زیر پای ژولیوس سزار، اسپارتاکوس و آگوستوس بودند.

پانتئون (Pantheon) زمانی معبدی بوده که به افتخار خدایان رومی ساخته شده و امروزه نیز کلیسای کاتولیک بسیار زیبایی است و یادآوری از قدرت معماری یکی از قدرتمندترین امپراتوری‌های تاریخ به شمار می‌رود و اینکه چطور آن‌ها توانستند معنای زیبایی را از طریق فناوری پیشرفته خودشان که بسیار جلوتر از زمانه‌شان بوده، بازتعریف کنند. استفاده از بتن با کیفیت بالا، توجه بی‌عیب و نقش به جزئیات و تناسب کامل، سبب شده تا پانتئون ۲۰۰۰ ساله بزرگترین گنبد بتنی غیر مسلح جهان را به زیبایی تا به امروز پابرجا نگه دارد.

در پشت زیبایی شگفت‌انگیزی نماد آن یعنی فواره تروی (Trevi Fountain) که معروف‌ترین آب‎‌نمای رم است، همچنین نشانه‌هایی از فناوری نوآورانه دوران باستان به چشم می‌خورد، فناوری‌هایی که به مدت ۴۰۰ سال به شهر کمک کردند تا آب تمیز را از چشمه‌ای در ۱۳ مایلی به اینجا بیاورند.

این روحیه هنر و فناوری است که باعث شده تا شهر رم منبع الهام بی‌پایانی باشد و ال‌جی سیگنچر نیز برای قدرانی از پذیرش چنین ارزش‌هایی در شهر، با خانه اپرای مشهور La Scala opera همکاری کرده تا جشنی از هنر دستی، نوآوری و الهام را برگزار کنند.

شهر نیویورک

دومین مقصد پیشنهاد شده توسط ال‌جی سیگنچر، یکی از برجسته‌ترین شهرهای جهان است که در طول سال پذیرای انسان‌های زیادی است. نیویورک مرکز مدرن اقتصاد جهان و نمادی از شکوفایی و زیبایی‌شناسی جاودانه به شمار می‌رود و پر از زندگی و اشتیاق است. این شهر هرگز به خواب نمی‌رود و همچنان نیز به مسحور کردن و الهام بخشید به افراد مختلف ادامه می‌دهد.

در شهر نیویورک، شخص بلافاصله با دنیایی از جنبش، تنوع و توانمندی مواجه می‌شود و علاوه بر آن‌ها نیز مجموعه‌ای از نقاط دیدنی نمادین را به چشم می‌بیند که شامل مجسمه آزادی، موزه‌های خارق‌العاده، تئاترهای مشهور و گالری‌های هنری بسیار زیبا است. فضای الکتریکی نیویورک سرشار از تنوع فرهنگی و قومی است که باعث خلاقیت می‌شود و الهام‌بخش نوآوری برای مردم هر طبقه جامعه است.

پل بروکلین که پویایی‌ای از هنر و فناوری است، نماد حرکت و انرژی به شمار می‎‌رود و باید از آن دیدن کرد. اینجا همچنین یکی از بزرگترین دستاوردهای معماری قرن نوزدهم به شمار می‌رود که به لطف پیشرفت‌های مهندسی توانسته از رودخانه شرقی عبور کند و منهتن و بروکلین را به هم متصل کند. از زمان ساخت آن در ۱۴۰ سال پیش، پل غول‌پیکر بازدیدکنندگان را با مناظری بی‌نظیر از افق شهری مجذوب خودش کرده است.

ساختمان امپایر استیت (Empire State) نیز یکی دیگر از مکان‌های خارق‌العاده نیویورک به شمار می‌رود. این آسمان‌خراش ۱۰۲ طبقه به بهترین نحو شهرت نیویورک را به نمایش گذاشته و از سال ۱۹۳۱ تا ۱۹۷۰ میلادی نیز مرتفع‌ترین ساختمان جهان بوده است. در سکوی مشاهده بالای آن نیز می‌توان از وسعت این شهر لذت برد.

رم و نیویورک همگی بر هماهنگی بدست آمده در نتیجه استقبال از هنر و فناوری تأکید دارند. با این مقاصد گردشگری پیشنهاد شده توسط ال‌جی سیگنچر، این برند امیدوار است که بتواند مأموریت خودش را در تقویت الهام، حرکت و هماهنگی را کامل کند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید