۱۶ بهمن ۱۳۹۰

همکاری ال جی و هیتاچی در زمینه صنایع تصفیه آب

شرکت ال جی قصد دارند از اول فوریه سال جاری میلادی همکاری خود را در زمینه تاسیس یک کمپانی جدید با هدف تصفیه آب به همراه شرکت هیتاچی آغاز نماید.

کمپانی جدید در شهر سئول بنیان گزاری می شود و انتظار می رود که نقش مهمی در رشد و گسترش صنعت تصفیه آب داشته باشد.

آقای Lee (مدیر عامل این شرکت)  دارای 33 سال پیشینه کاری در شرکت ال جی می باشند. ایشان در این سال ها در سمت های مختلفی با این شرکت همکاری کرده و اخیراً به عنوان مدیر بخش لوازم خانگی شرکت ال جی معرفی شده­است. وی از سال 1986 تا 1990 میلادی در شهر توکیو ژاپن اقامت داشته و به فرهنگ و تجارت ژاپنی ها آشنایی کامل دارد.

به گفته مدیران: با وجود اینکه کمتر از 1% از آبهای دنیا قابل مصرف است ولی امروزه مصرف آب 30 برابر بیشتر از سه قرن گذشته می باشد. در نتیجه کمپانی ال جی و هیتاچی تصمیم گرفته اند منابع خود را در جهت ارائه راهکارهای جدید برای حل معضل آب در جهان یکپارچه کنند.

با توجه به قدرت ال جی در تولید و تکنولوژی و هم چنین بخش پیشرفته تحقیق و توسعه هیتاچی و مهارت آنها در زمینه صنایع مرتبط با آب، موقعیت مناسبی برای یک ورود محکم به بازار های جهانی ایجاد شده است . این کمپانی تمرکز خود را بیشتر بر روی تولید و فروش تجهیزات تصفیه آب و  گسترش تکنولوژی های مربوط به این  سیستم ها ، بخصوص تجهیزات آب های فاضلاب و آشامیدنی گذاشته است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید