۰۱ مهر ۱۴۰۳

ال‌جی نووا تلاش‌های خودش برای هدایت رشد نوآوری را گسترش می‌دهد

ال‌جی الکترونیکس (LG) به تازگی اعلام کرده که پلتفرمLG NOVA Partner Alliance Program را راه‌اندازی می‌کند که شرکای شرکتی و استارت‌آپ‌ها را برای همکاری‌های بین صنعتی، توسعه فناوری و کسب و کار و مشارکت‌های تجارت گرد هم می‌آورد تا رشد نوآوری‌ها را برای آینده تسریع کنند.

این برنامه که توسط مرکز نوآوری ال‌جی الکترونیکس در آمریکای شمالی یعنی LG NOVA هدایت می‌شود، موفقیت مأموریت ال‌جی نووا برای ایجاد سرمایه‌گذاری‌های جدید با استارت‌آپ‌ها را به شرکای شرکتی خودش تعمیم می‌دهد که با هدف تشویق رشد تصاعدی نوآوری‌های جدید در بازار از طریق ایجاد مسیرهای بیشتر برای شکوفایی ایده‌های نوآورانه با سرعت بیشتری است.

به برنامه Partner Alliance Program نیز شرکت‌هایی همچون، Fujitsu Research of America، هیوندای CRADLE، شرکت IBM، شرکت Mayo Clinic Innovation Exchange، شرکت Niantic  و همچنین اداره توسعه اقتصادی ویرجینیای غربی اضافه می‌شوند. همه این سازمان‌ها برای همکاری با ال‌جی نووا و اکوسیستم راه‌اندازی گسترده آن برای تولید و کشف مفاهیم جدید؛ توسعه، آزمایش و اعتبارسنجی آن مفاهیم؛ و همچنین همکاری در راهکارهای محصول نوآورانه یا حتی ایجاد کسب و کارهای جدید قرارداد امضا کرده‌اند. شرکای اضافه نیز در ماه‌های آینده به این برنامه اضافه خواهند شد.

دکتر سوکوو ری معاون اجرایی نوآوری و رئیس شرکت ال‌جی نووا بیان کرده:

«برنامه Partner Alliance Program جدید همسو با مأموریت اصلی ما برای همکاری و ایجاد اکوسیستمی برای شکوفایی استارت‌آپ‌ها و اطمینان از تبدیل شدن نوآوری‌های امروز به راهکارهای پیشرو بازار فردا است.»

کوین چونگ رئیس بخش توسعه تجارت و شرکت ال‌جی نووا بیان کرده:

«این برنامه یک برد-برد برای همه طرفین است از جمله ال‌جی است و ما همچنان به دنبال کشف ایده‌های جدید برای همکاری تجاری هستیم. رشد ایده‌های جدید و همکاری‌های بین صنعتی به بازارها کمک می‌کند تا سریع‌تر به سمت آینده‌ای بهتر حرکت کنند که به نفع همه ما، مشاغل، مردم و کره زمین باشند.»

چونگ توضیح داده که ال‌جی نووا با آوردن شرکای شرکتی به برنامه خودش، فرصت‌های بیشتری را برای استارت‌آپ‌ها فراهم می‌کند تا بتوانند شرکای اساسی در صنعت پیدا کنند که به آن‌ها کمک می‌کنند تا با موفقیت تجاری در سطح بزرگتری دست پیدا کنند. برای شرکای شرکتی، پیدا کردن استارت‌آپ‌های نوآورانه برای همکاری با آن‌ها باعث می‌شود تا فرصت‌های جدید بازار را بررسی کنند، کسب و کارشان را در حوزه‌های جدید گسترش بدهند و نیازهای در حال تغییر مشتریان را بهتر برطرف کنند.

برنامه Partner Alliance Program از منابع واحدهای تجاری موجود ال‌جی الکترونیکس استفاده می‌کند و در عین حال از خط لوله استارت‌آپ‌ها و منابع موجود از طریق Mission for the Future initiative بهره‌برداری می‌کند.

ال‌جی نووا و شرکای تازه اعلام شده در برنامه Partner Alliance Program قصد دارند اطلاعات بیشتری را درباره اهداف و چشم‌انداز خود برای این برنامه در LG NOVA InnoFest ارائه کنند، رویدادی که در تاریخ ۲۵ و ۲۶ سپتامبر در کاخ هنرهای زیبا در سانفرانسیسکوی کالیفرنیا برگزار می‌شود.

کنفرانس سالانه InnoFest ال‌جی نووا رهبران کسب و کار، مبتکران و سرمایه‌گذاران را برای همکاری در راهکارهایی برای آینده‌ای بهتر دور هم جمع می‌کند و امسال نیز با تم Lighting the Halo of Innovation است که الهام بخش شرکت‌کنندگان برای تمرکز بر خلق مشترک ایده‌های جسورانه و تأثیرگذار است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید