۲۳ فروردین ۱۳۹۳

با ال‌جی، به آنچه می‌پوشید اهمیت دهید

 

ماه گذشته، هفته مد لندن برگزار شد و ماشین لباسشویی‌های بخار ال‌جی طی این مراسم حضوری چشمگیر داشتند. هدف اصلی این ماشین‌های لباسشویی ال‌جی تضمین شست‌وشوی عالی بود.

ال‌جی به تازگی کمپینی را آغاز کرده است که از Slow Fashion پشتیبانی می‌کند و به دنبال این است که نشان دهد عمر طولانی لباس‌های شما را تضمین می‌کند.

چندبار تاکنون رنگ لباس‌هایتان رفته‌ یا اندازه آنها آب رفته‌‌ است؟ حتماً شمار آنها از تعداد انگشتان دستتان خارج است. در کمپین Slow Fashion، ال‌جی شما را تشویق می‌کند که به دنبال چیزی باشید که در هزینه شما صرفه‌جویی کند. کدام بهتر است؟ یک لباس را چند بار بخرید یا آن را به شیوه‌ای صحیح بشویید که زمان بیشتری آن را داشته باشید و در نهایت پول خود را پس‌انداز کنید؟ احتمالاً شما هم با ما موافق هستید که دومی بهتر است…

 

نکاتی برای اطمینان از طول عمر لباس

  • همیشه روی برچسب لباس را بخوانید. مراقب نحوه شست‌وشو و چیزی که همراه آن می‌شویید باشید.
  • راهنمای کار با ماشین لباسشویی خود را بخوانید زیرا ممکن است تنظیمات خاصی برای آیتم‌های گوناگون داشته باشد.
  • در زمان بارگذاری لباس و اماده کردن آن برای شست‌وشو، از نظر رنگ و جنس پارچه، لباس‌ها را دسته‌بندی کنید.
  • ماشین لباسشویی خود را بیش از حد با لباس پر نکنید. خیلی‌ها حتماً همین کار را انجام می‌دهند.
  • وقتی لباس پشمی را می‌شویید یادتان باشد که آن را صاف پهن کنید و آویزان نکنید زیرا احتمالاً شکل خود را از دست می‌دهند اما شما می‌توانید آنها را بشویید، نگران نباشید!

ال‌جی با در نظر گرفتن همه اینها مجموعه‌ای از ماشین‌ لباسشویی‌های جدید را معرفی کرده است که از فناوری شست‌وشو با 6 حرکت (6 Motion Direct Drive) برخوردارند و در واقع می‌توانند به شما کمک کنند که از لباس‌هایتان مراقبت کنید، عمر بیشتر آنها را تضمین کنید و آنها را از آسیب رساندن محفوظ نگه دارید.

اگر علاقه‌مند هستید که چیزهای زیادی در مورد ماشین لباسشویی‌های ال‌جی بدانید می‌توانید به وب‌سایت ال‌جی سر بزنید یا از همین درگاه منتظر مطالب خواندنی ما باشید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید