۲۴ فروردین ۱۳۹۳

ال‌جی: همیشه پیشگام در فناوری

ال‌جی مبتکر و بنیان‌گذار گرایشات جدید در صنعت ارتباطات موبایل جهان است. این شرکت بر مشکلات فناوری بی‌شماری غلبه کرده و سعی دارد چیزهای جدید و جسورانه‌ای را امتحان کند که دیگر سازندگان موبایل حتی جرئت امتحان کردن آن را به خودشان نمی‌دهند. ال‌جی در ارائه محصولات و فناوری‌های جدید و قابل توجه به بازار و ورود به میدان رقابت موفق بوده است. این برند با تمرکز بر چیزهایی که مشتریان نیاز دارند و می‌خواهند خود را نشان می‌دهد، نه صرفاً تمرکز بر گونه‌هایی که تنها برای خودنمایی پیشگامی در فناوری است. ال‌جی با درک قوی از کاربران موبایل و قابلیت‌های پیشرفته در فناوری‌های اصلی، به عنوان نیروی توقف‌ناپذیر در زمینه طراحی ارگونومیک و امکانات تجربه کاربری ملموس خود را ساخته است. کلید پشت و Knock Code دلالت‌های بارزی از فلسفه مشتری‌محور ال‌جی هستند.

ال‌جی، در سال 2013، با مضمون “از شما یاد می‌گیرد”، درک عمیق خود از نحوه‌ای که مردم از گوشی‌های موبایل خود استفاده می‌کنند را به اجرا گذاشت تا نسل جدیدی از دستگاه‌های مبتکرانه تولید کند. سری G ال‌جی همچنان امکانات تجربه کاربری خلاقانه و کاربردی، طراحی ارگونومیک و سخت‌افزار قدرتمند را به مشتریان معرفی می‌کند.

پیشگامی طولانی‌مدت ال‌جی با تمهیدات بسیار دقیق ممکن شده است. توجه همیشگی به جزییات به این شرکت کمک کرد تا لبه رقابتی در آینده را حفظ کند. وقتی نوبت به LTE و LTE-Advanced می‌رسد، ال‌جی امتیازات فناوری قطعی نسبت به رقبا دارد. در ضمن، همکاری نزدیک با شرکت‌های خواهر، شامل LG Chem، LG Innotek و LG Display، ال‌جی موبایل را با پیشرفته‌ترین باتری‌های موبایل، دوربین و نمایشگر مزین کرده است.

ال‌جی در سال 2014 ایده منحصربه‌فرد و استثنایی دیگری را عرضه کرد: قابلیت‌هایی برای تجربه کاربری مخصوص سری پیشرفته در گوشی‌های هوشمند متوسط. با این ایده، همه کاربران از تجربه چشمگیر و مشابهی از برند لذت می‌برند. ال‌جی تصمیم دارد امکانات تجربه کاربری اختصاصی خود را (که با قابلیت جدید Knock Code آغاز می‌شود) در بسیاری از مجموعه‌ها ارائه دهد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید