۱۶ فروردین ۱۳۹۳

ستاره انرژی 2014 برای تعالی پایدار ال‌جی و ارتباطات آب و هوا

 

EPA ال‌جی را برای تلاش‌هایش در جهت حفاظت از محیط زیست از طریق بازده انرژی بالا و ارتباطات آب‌وهوا تأیید کرد.

ال‌جی الکترونیکس، پیشگام جهانی فناوری در محصولات الکترونیک مصرفی و لوازم خانگی، توسط آژانس حفاظت از محیط زیست امریکا (EPA) با دریافت جایزه 2014 ENERGY STAR Partner of the Year-Sustained Excellence به عنوان شریک سال-تعالی پایدار برای برتری در بازده انرژی را مورد تحسین و تأیید قرار گفت. ال‌جی مفتخر به دریافت جایزه2014 ENERGY STAR Partner of the Year-Climate  Communications Award برای ارتباطات آب‌وهوا نیز شده است.

طبق EPA، ال‌جی برای پیشگامی مستمر در حفاظت از محیط زیست محصولاتی ساخته و ترویج داده است که بازده انرژی بالایی دارند و به مشتریان اهمیت و تأثیرات مثبتی را آموزش داده است که رفتارهای بازده انرژی می‌تواند بر روی محیط زیست داشته باشد.

مثلاً، در سال گذشته، مشتریان امریکایی بیش از 1.6 میلیون از محصولات ال‌جی را که جایزه ENERGY STAR Most Efficient 2013 گرفته بودند را خریدند. این به مشتریان کمک می‌کند که به راحتی کارامدترین محصولات را در میان آنهایی که برچسب ستاره انرژی دارند تشخیص دهند. ال‌جی تعداد مدل‌های پربازده خود را تا 55 درصد در سال 2013 نسبت به 2012 افزایش داده و درصد فروش نهایی بر حسب دلار را تا حدی بیشتر کرده است که از سال 2012، بیش از 13 درصد آنها شایسته دریافت ستاره انرژی شده‌اند.

ال‌جی برنامه‌های خود را که برای تغییر رفتار مشتریان طراحی کرده بود گسترش داد. در سال 2013، این شرکت، با برپایی آموزش عمومی در سطح جهانی  و انجمن‌ها در کمپین‌های موجود، بیش از 2 میلیارد مشتری را تحت تأثیر قرار داده است. در صدر این تلاش‌ها، حمایت پیشگامانه ال‌جی در صنعت از Team ENERGY STAR بود. این برنامه مقدماتی که چندین سال است در حال اجراست برنامه ستاره انرژی سازمان حفاظت از محیط زیست امریکا است که بچه‌ها را درگیر کمک به خانواده‌ها برای ذخیره انرژی و پول در خانه می‌کند و در همان حال به آنها آموزش می‌دهد که چقدر بازده انرژی برای محیط زیست خوب است. این شرکت با EPA و PTO Today همکاری می‌کند تا در مجموع 50 جایزه (در ابتدا محصولات ستاره انرژی تأییدشده ال‌جی) به خانواده‌هایی ارائه دهد که در این کمپین شرکت کرده‌اند.

ویلیام چو، رئیس و مدیرعامل ال‌جی الکترونیکس ایالات متحده امریکا، گفت: «ال‌جی به عنوان یک شریک قدیمی ENERGY STAR بسیار مفتخر است که توسط EPA برای پیشگامی مستمر و تعهد درازمدت خود در جهت بازده انرژی با دریافت جوایز ENERGY STAR Sustained Excellence و Climate Communications مورد تأیید و تحسین قرار گرفته است. ال‌جی با سرعت در ارائه محصولاتی با راندمان انرژی بالا به بازار برای کاهش انتشار گاز گلخانه‌ای و نبرد با تغییرات آب و هوا کمک می‌کند و با اقداماتی ساده به مشتریان می‌آموزد که آنها می‌توانند از محیط محافظت کنند.»

در سراسر ایالات متحده، شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در مسیر خود برای رسیدن به آینده‌ای با بازده انرژی بالا از طریق شرکت در ENERGY STAR به پیش می‌روند. در سال 2013، با کمک ENERGY STAR، خانواده‌ها و کسب‌و‌کارهای امریکایی 297 میلیارد دلار در قبوض تسهیلات صرفه‌جویی و از انتشار بیش از 2.1 میلیارد تن گاز گلخانه‌ای پیشگیری کردند.

 باب پرسیاسیپ، معاون مدیر کل EPA، گفت: «ال‌جی بالاترین جایزه ستاره انرژی را از EPA تحت عنوان Partner of the Year- Sustained Excellence  دریافت کرده زیرا تعهد استواری برای کمک به مشتریان و افزایش بازده انرژی داشته است. با استفاده از بازاریابی مبتکرانه و ارتباطات، ال‌جی به ارتقای سطح آگاهی عمومی نسبت به تغییرات آب و هوا کمک می‌کند. یک جامعه آگاه می‌تواند انتخاب‌های هوشمندتری در مورد خریدهایی که انجام می‌دهد داشته باشد و تأثیر بیشتری بر محیط و آب و هوایی که در حال تغییر است بگذارد.»

جایزه 2014 Partner of the Year-Sustained Excellence Awards به سازمان‌هایی اعطا می‌شود که همکاری آنها در کاهش انتشار گاز گلخانه‌ای از طریق بازده انرژی بیشتر مورد تأیید قرار می‌گیرد. این برندگان با ایجاد و دست‌یابی به اهداف تهاجمی و به‌کارگیری رویکردهایی مبتکرانه در بازده انرژی انتشار گاز گلخانه‌ای را کاهش داده‌اند. این جوایز پیشگامی مستمر در برنامه ستاره انرژی را نشان می‌دهد که شامل محصولات پربازده، خدمات، خانه‌های جدید و ساختمان‌ها در بخش‌های تجاری، صنعتی و عمومی می‌شود.

ال‌جی و دیگر برندگان از میان 16 هزار سازمانی انتخاب شدند که در برنامه ستاره انرژی شرکت کرده‌اند. علاوه بر تأییدیه Sustained Excellence (تعالی پایدار) در 2014، ال‌جی یکی از 10 شرکای ستاره انرژی است که جایزه Climate Communications Award را برای ارتباطات آب و هوا دریافت کرده است. این جایزه جدید 2014 تلاش‌های بارزی را می‌ستاید که آگاهی مشتریان را در زمینه تغییرات آب و هوا بالا می‌برد.

موفقیت‌ها و دستاوردهای ال‌جی الکترونیکس در جشنی که در 29 آوریل در واشنگتن دی.سی برگزار می‌شود تقدیر خواهد شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید