۱۵ آبان ۱۳۹۳

ال‌جی جایزه‌باران شد

وب‌سایت Reviewed.com: تلویزیون OLED ال‌جی “بهترین تلویزیون سال

ال‌جی 12 جایزه با عنوان “بهترین‌های سال 2014” را در رسته لوازم الکترونیک مصرفی و لوازم خانگی برتر از آن خود کرد

وب‌سایت Reviewed.com، یکی از بخش‌های USA TODAY که بر آزمایش محصولات مصرفی تمرکز دارد، 12 جایزه پرافتخار را تحت عنوان “بهترین‌های سال 2014” برای محصولات ال‌جی در دسته سرگرمی‌های خانگی و لوازم خانگی به ال‌جی الکترونیکس اهدا کرد. از همه چشمگیرتر، تلویزیون OLED منحنی ال‌جی بود که با عنوان “بهترین تلویزیون سال” و “بهترین تلویزیون OLED سال” از Reviewed.com مفتخر به دریافت نشان افتخار شد. این در حالی است که تلویزیون Gallery OLED مسطح ال‌جی نیز “بهترین طراحی” سال نام گرفت.

پلت‌فرم ملموس webOS تلویزیون Smart+ ال‌جی نیز به عنوان “بهترین پلت‌فرم تلویزیون هوشمند سال” و مانیتور UltraWide ال‌جی با نسبت تصویر 21:9 به عنوان “بهترین مانیتور سال” انتخاب شدند. لوازم خانگی ال‌جی نیز به عنوان “بهترین‌های سال” توسط Reviewed.com برگزیده شدند؛ از جمله آنها فناوری پیشرفته پمپ گرمایشی EcoHybrid خشک‌کن لباس، ابتکارات منحصربه‌فرد TurboWash در ماشین لباسشویی، قابلیت پیشرفته درتودر یخچال‌های ال‌جی و فناوری سری EasyClean را می‌توان نام برد.

وِین پارک، مدیر فروش و بازاریابی جهانی در ال‌جی، گفت: «مفتخر شدن به جایزه “بهترین‌های سال” برای هر شرکت یک افتخار است اما این که از USA Today دریافت شود بسیار قابل ملاحظه و مهم است. این جوایز بر تعهد ما برای ارائه مبتکرانه‌ترین محصولات برای مشتری تأکید دارد تا زندگی آنها را بهتر کند و ما واقعاً از اینکه تلاش‌هایمان مورد تأیید و تحسین قرار گرفته است به خود می‌بالیم.»

محصولات سرگرمی خانگی ال‌جی افتخارات “بهترین‌های سال” را در بسیاری از رسته‌ها از Reviewed.com به خود اختصاص دادند که به قرار زیر است:

  • بهترین تلویزیون سال و بهترین تلویزیون OLED سال: تلویزیون OLED منحنی ال‌جی (مدل 55EA9800)
  • بهترین طراحی سال: تلویزیون Gallery OLED ال‌جی (مدل 55EA8800)
  • بهترین پلت‌فرم تلویزیون هوشمند سال: پلت‌فرم Smart TV+ webOS ال‌جی
  • بهترین مانیتور سال: مانیتور UltraWide ال‌جی با نسبت تصویر 21:9 (مدل 34UM95)

محصولات لوازم خانگی ال‌جی که به عنوان “بهترین‌های سال” از Reviewed.com مفتخر به دریافت جایزه شده‌اند در چندین طبقه‌بندی‌ بزرگ هستند:

  • بهترین قابلیت خشک‌کن سال: خشک‌کن پمپ گرمایشی EcoHybrid ال‌جی (DLHX4072)
  • بهترین قابلیت شست‌وشوی سال: فناوری TurboWash ال‌جی (WM8000HVA، WT1701)
  • بهترین ماشین لباسشویی سال و بهترین ماشین لباسشویی پیشرفته: ماشین لباسشویی TurboWash با ظرفیت فوق‌العاده زیاد (مدل WM8000HVA)
  • بهترین یخچال سال با عمق کانتر: یخچال‌فریزر سایدبای‌ساید ال‌جی از نوع درتودر با ظرفیت بزرگ (مدل LSC22991ST)
  • بهترین یخچال آپارتمانی سال: یخچال‌فریزر ال‌جی دو در ال‌جی با ظرفیت بالا (مدل LBN10551PV)
  • بهترین سری لوازم برقی سال: سری فر دوبل برقی ال‌جی با گریل اینفرارد و قابلیت EasyClean (مدل LDE3037ST)

جوایز “بهترین‌ِ سال” از وب‌سایت Reviewed.com، سالانه، توسط سردبیرها و بر اساس نتایج آزمایشات استانداردشده و علمی و بررسی‌های تخصصی محصولات سال‌های گذشته انتخاب می‌شود. وب‌سایت Reviewed.com، از ژانویه سال 2011، بخشی از USA TODAY شرکت Gannett است و آزمایشات خود را در مراکز اختصاصی انجام می‌دهد که کیفیت آزمایشگاهی برای تصویربرداری و آزمایشات لوازم خانگی، آشپرخانه و نمایشگر را دارد. این روش‌های آزمایش هدفمند و اختصاصی به وب‌سایت Reviewed.com این مزیت رقابتی را می‌دهد که بررسی‌های تخصصی آن به سادگی قابل فهم است و محصولات را در کنار هم مقایسه می‌کند.

برای اطلاع از این جوایز و دیگر محصولات برنده ال‌جی، به وب‌سایت‌های www.reviewed.com و www.lg.com سر بزنید.

۱ نظر

Vahid ۱۷ آبان ۱۳۹۳ پاسخ

الجی همیشه بهترینها رو میسازه

نظر دهید