۱۶ اسفند ۱۳۹۹

پرونده خانه‌تکانی: چطور مایکروویو را تمیز کنیم؟

معمولا وقت خانه‌تکانی که می‌رسد اجاق گاز، فر و مایکروویو از آخرین قسمت‌های خانه‌تکانی هستند چون مدام با آنها سر و کار داریم و کثیف می‌شوند.

خیلی‌ها استفاده از مواد شیمیایی قوی را ترجیح می‌دهند و برخی دیگر از ترکیب مواد اسیدی طبیعی مانند جوش شیرین، سرکه و آبلیمو با آب برای پاک کردن چربی‌ها و لکه‌های سرسخت مایکروویو استفاده می‌کنند.

روش کار هم ساده و به این ترتیب است که ترکیب آب و جوش شیرین (سرکه یا آبلیمو) را در یک کاسه ریخته و به مدت 5 دقیقه در مایکروویو گرم می‌کنید و سپس کاسه را خارج کرده و با یک دستمال  یا حوله نمدار فضای داخلی مایکروویو را تمیز می‌کنید. به همین راحتی! برای تمیز کردن صفحه گردان هم می‌توانید مانند ظروف دیگر از ماشین ظرفشویی یا شست‌وشو با دست و مایع ظرفشویی استفاده کنید.

البته ناگفته نماند که هر چه مدت زمان بیشتری از بر جای ماندن لکه‌ها در مایکروویو زمان بگذرد، پاک کردن آنها سخت‌تر خواهد بود. اما وقتی شما یکی از مایکروویوهای جدید ال‌جی مثل مایکروویو نئوشف ال‌جی (LG NeoChef) باشد، دیگر لازم نیست نگران فرایند طاقت‌فرسای پاک کردن لکه‌های سمج و سرسخت چربی باشید! چرا؟

easyclean-mini-banner-e1442207597951

به این دلیل که مایکروویو ال‌جی از قابلیت Easy Clean بهره می‌برد. این فناوری باعث می‌شود مایکروویو ال‌جی شما راحت‌تر تمیز شود و از چسبیدن دوده و آلودگی به دیواره‌های داخلی جلوگیری کند تا ساده‌تر پاکیزه و بهداشتی شود. مایکروویو ال‌جی از پوشش داخلی پیشرفته و مقاومی برخوردار است که در برابر بقایای غذا مقاومت بالایی دارد و در نتیجه شما می‌توانید تجربه آشپزی سالم‌تر و تمیزتری را رقم بزنید.

بنابراین، دیگر لازم نیست به فکر استفاده از مواد شیمیایی سخت و ساییدن باشید. زیرا قابلیت EasyClean در مایکروویو ال‌جی چنددر  مرحله ساده و فقط با استفاده از آب مایکروویو شما را تمیزِ تمیز می‌کند:

روش تمیز کردن مایکروویو ال‌جی:

  1. آب را به داخل فر اسپری کنید.
  2. کلید لمسی EasyClean را فشار دهید.
  3. فر را روشن کنید تا پوشش لعابی داخلی تمیز شود.

از این ساده‌تر سراغ دارید؟

این قابلیت فر را به مدت ۲۰ دقیقه گرم می‌کند. وقتی فر گرم شد، هر ذره از جرمی که چسبیده و در گوشه و کنار مایکروویو لانه گزیده است راحت پاک می‌شود. به این معنی که دیگر هیچ ذره‌ای به دیواره‌ها نمی‌چسبد و بوی نامطبوع متساعد نمی‌شود. همه اینها بدون هیچ زحمتی از جانب شما انجام می‌شود.

با قابلیت EasyClean ال‌جی، شما می‌توانید شست‌وشوی فصلی (یا اگر بخواهیم صادق باشیم، شست‌وشوی سالانه) و سخت را به کاری سریع، بدون استرس مبدل کنید که زیبایی ظاهری فر شما را حفظ و بهترین پخت را فراهم می‌کند.

lg-ha-lightwave-MJ3881BC-feature-image_easy-clean-coating-e1442207551268

پیشنهاد می‌کنیم این مطالب را هم بخوانید:

پرونده خانه تکانی: آماده بهار ۱۴۰۰ شویم یا نه؟!

پرونده خانه تکانی: تلویزیون را چطور تمیز کنیم؟!

پرونده خانه تکانی: چطور ملحفه، پتو، روتختی، کوسن و بالش‌ها را بشوییم؟

برای داشتن خانه‌ای تمیز‌تر، چه جاروبرقی بخریم؟

پرونده خانه تکانی: موبایل را چطور تمیز کنیم؟!

پرونده خانه‌ تکانی : بهترین جاروبرقی‌های ال‌جی برای خانه تکانی

پرونده خانه تکانی: چطور کولر گازی را تمیز و سرویس کنیم؟

پرونده خانه‌تکانی: جمع کردن پالتو، کاپشن و لباس‌های زمستانی

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید