۰۹ بهمن ۱۳۹۰

فروش یک میلیونی Optimus LTE ال جی

شرکت ال جی اعلام کرد که گوشی هوشمند Optimus LTE به فروشی بیش از یک میلیون عدد دست یافت و مقام اول را در گوشیهای نسل چهارمی کسب نمود.

Optimus LTE ال جی اولین گوشی هوشمند مجهز به تکنولوژی HD LTE می باشد که هم اکنون در آمریکا، کانادا، ژاپن و کره جنوبی در دسترس است.

این گوشی در عرضه اولیه خود در کره توانست در سه ماهه اول به فروشی معادل 600،000 عدد دست یابد و پر فروش ترین گوشی هوشمند با تکنولوژی LTE در بازار گردد. همچنین در اولین روز عرضه خود در ژاپن،  Optimus LTE  فروشی معادل 8،500 عدد داشت.

به گفته مدیران ارشد ال جی در این بخش، فروش میلیونی این گوشی منحصر به فرد نشان دهنده برتری ال جی در تکنولوژی LTE موبایل بوده و ترکیب آن با نمایشگرهای True HD IPS ال جی با استقبال بی نظیر کاربران روبه رو شده است.

Optimus LTE  ال جی دارای یک صفحه نمایش 4.5 اینچی با وضوح 720×1280 پیکسل از نوع کاملا” HD و مجهز به تکنولوژی IPS با نسبت صفحه 16:9 و قابلیت ارتباطی LTE می باشد.

این صفحه نمایش با برخورداری از 2.76 میلیون ریز پیکسل ارائه دهنده تصویری با وضوح، روشنایی و شفافیت منحصر به فرد و رنگهایی کاملا” طبیعی می باشد.

از دیگر ویژگیهای این گوشی می توان به پردازنده دو هسته ای 1.5 گیگا هرتزی به همراه باتری 1،830  mAh، دوربین 8 مگا پیکسلی و پشتیبانی از شبکه DLNA اشاره کرد.

بر طبق آخرین گزارشات کمپانی جفریز و شرکا، ال‌جی به عنوان پیشرو در زمینه تکنولوژی LTE و دارنده ۲۳ درصد از 1،400 محصول مجهز به این فناوری با ارزش مالی ۸ میلیارد دلار در جهان شناخته شده است. ال‌جی در سال ۲۰۰۷ اولین تکنولوژی LTE در جهان را عرضه نموده و پس از آن در سال ۲۰۰۸ اولین مودم LTE را وارد بازار کرد. علاوه بر این ال‌جی توانست سریع‌ترین تکنولوژی LTE را نیز در سال ۲۰۱۰ به همراه اولین تماس ویدیوئی در شبکه LTE در سال ۲۰۱۱ به جهان عرضه نماید. 

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید