۱۰ آبان ۱۳۹۳

فرار از چروک‌ها با ماشین لباسشویی و خشکشویی ال‌جی

ماشین لباسشویی ال‌جی گزینه‌های مختلفی برای خشک کردن لباس‌ها دارد تا به شما اطمینان دهد که لباس‌هایتان بدون چروک از ماشین بیرون می‌آیند. شما هم باید بهترین تنظیمات را در ماشین لباسشویی برای خشکشویی لباس‌ها انتخاب کنید که متناسب با نوع بار لباس‌های نرم‌دار باشد؛ تنظیماتی شامل لباس‌های ظریف، ورزشی، پشمی، حجیم، نخی، پارچه‌های ترکیبی، خشکشویی سریع و تنظیمات دستی خشکشویی.

توصیه می‌شود از پیش لباس‌های خود را دسته‌بندی کنید و نوع خاص و مناسب را قبل از شست‌وشو انتخاب کنید؛ مثلاً لباس‌های جین را از پیراهن‌ها جدا کنید، سفیدها، روشن‌ها و تیره‌ها را نیز از هم جدا کنید. برای زمان‌هایی که لباس‌های ترکیبی دارید می‌توانید از تنظیمات پارچه‌های ترکیبی در ماشین لباسشویی خود استفاده کنید یا لباس‌های نم‌دار را جدا و آنها را بر حسب تنظیمات مناسب خشک کنید.

استفاده از تابش گرما در ماشین لباسشویی ال‌جی برای لباس‌های نرم

وقتی برنامه خشکشویی در ماشین لباسشویی ال‌جی به پایان رسید، شما باید فوراً لباس‌ها را از ماشین خارج کنید. بهترین راه برای تا کردن لباس‌ها استفاده از یک میز با سطح صاف است. گرمایی که در لباس‌ها باقی می‌ماند می‌تواند پارچه‌ها را صاف کند و چروک‌های باقی‌مانده را از بین ببرد. بنابراین، لازم نیست دیگر نگران اتو کردن لباس‌ها باشید. اگر لباس‌ها را روی چوب‌لباسی آویزان می‌کنید، ابتدا چروک‌ها را با پهن کردن لباس روی سطح صاف باز و سپس آن را در جالباسی آویزان کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید