۰۹ دی ۱۳۹۳

رنگ‌های زنده، طراحی بهتر و امکانات بیشتر با مجموعه تلویزیون‌های 4K Ultra HD ال‌جی در سال 2015

ال‌جی با متنوع‌ترین مجموعه تلویزیون‌های خود در CES 2015 مطابق با هر نیازی یک تلویزیون پیشنهاد می‌دهد

سئول، 30 دسامبر 2014- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) مجموعه‌ای گسترده از تلویزیون‌های Ultra HD خود را در نمایشگاه بین‌المللی CES 2015 از 6 تا 9 ژانویه در لاس‌وگاس به نمایش خواهد گذاشت. این اولین فرصت برای بازدیدکنندگان خواهد بود تا به عنوان نفراتِ نخست مجموعه کامل مدل‌های سال 2015 تلویزیون‌های 4K ال‌جی را ببینند. ال‌جی بازتولید رنگ بی‌نظیر در فناوری ColorPrime را نمایش می‌دهد. این فناوری می‌تواند واقع‌گرایی و عمق بیشتری را با Wide Color LED یا Quantum Dot تولید کند.

تلویزیون‌های Ultra HD ال‌جی با فناوری Wide Color LED که در CES 2015 عرضه خواهند شد از LEDهای متفاوتی بر پایه فسفر برای نمایش عمق رنگ و تصاویر زنده‌تر بهره‌ می‌برند. ال‌جی برای اولین بار نیز از تلویزیون Ultra HD خود با فناوری نقطه کوانتومی (Quantum Dot) پرده‌برداری خواهد کرد که دقت رنگ بسیار بالا و 30 درصد افزایش در تنوع رنگ‌ها را دارد.

تلویزیون‌های Ultra HD ال‌جی وضوح استثنایی 4K (2160×3840) را با پنل‌های IPS 4K ارائه می‌دهند. این نمایشگرها طراوت رنگ تصاویر را به چیزی شبیه کیفیت طبیعی و اصلی‌شان تبدیل کرده و در عین حال زوایه دید وسیعی را فراهم می‌کند. فناوری کم کردن نور موضعی True Black Control ال‌جی کنتراست را اصلاح و سیاهی عمیق‌تر و تاریک‌تری ایجاد می‌کند. از امکانات جدید در سال 2015 قابلیت رنگ طبیعی ال‌جی است که خطاهای بازتولید رنگ را به حداقل می‌رساند و در ضمن قابلیت Contrast Optimizer یا بهبوددهنده کنتراست میزان روشنایی و کنتراست رنگ را افزایش می‌دهد.

علاوه بر کیفیت عالی تصویر، ایده جدید فوق باریک یا Ultra Slim ال‌جی، که در طراحی صفحه‌نمایش سینمایی CINEMA SCREEN بسیار مورد تحسین قرار گرفته است، عامل مهم دیگری در قابلیت‌های شگفت‌انگیز این تلویزیون است. لبه‌های باریک، زیبا، منظم و ظاهر یکپارچه بسته‌ای قانع‌کننده را ارائه می‌دهد که حتی پشت تلویزیون نیز برای ایجاد لمس مدرن و مطابقت با هر دکور داخلی به زیبایی هر چه تمام‌تر طراحی شده است.

5 مدل از تلویزیون‌های Ultra HD ال‌جی مجهز به سیستم صدای فراگیر و شگفت‌انگیز Ultra Surround چندکاناله هستند که با همکاری هارمان/کاردون، کارشناس خبره در صنعت صدا، ایجاد شده است. صدای عمیق، غنی و قدرتمند برای افزایش میزان غوطه‌ورشدن بیننده در صدا تضمین می‌شود. بلندگوهای جلو که با اندیشمندی هر چه تمام‌تر طراحی شده است جمع‌وجور اما مفید و مؤثر هستند. یکی از چیزهای جدید در سال 2015 مدل پیشرفته UF9500 است که از پایه Auditorium یا شنودگاه برخوردار است و برای بازتاباندن و متمرکز کردن صدا برای نهایت عملکرد طراحی شده است.

پلت‌فرم اختصاصی ال‌جی برای تلویزیون‌های هوشمندش که به تازگی به‌روز شده است، webOS 2.0، کاربرپسندتر از مدل‌های قبلی است و به کاربران امکان کشف پتانسیل کامل این سیستم را به روش‌های ساده و ملموس می‌دهد. زمان اجرای کار تا 60 درصد کاهش یافته است و اتصال به دستگاه‌های جانبی بدون‌ زحمت‌تر از قبل شده است. علاوه بر این، کاربران می‌توانند منوهای خود را در نوار لانچر سفارشی کنند تا تجربه شخصی‌تری داشته باشند.

ال‌جی الگوریتم شگفت‌انگیز 4K Upscaler (ارتقا به 4K) را در مجموعه تلویزیون‌های Ultra HD خود گنجانده است تا محتوای SD، HD و Full HD را به تصاویری با کیفیت نزدیک به Ultra HD به طور روان تبدیل کند. علاوه بر این، رمزگشای 4K High Efficiency Video Codec (HEVC) از محتوای 30 فریم و 60 فریم 4K در دستگاه‌های جانبی پشتیبانی می‌کند و اطمینان می‌دهد که تلویزیون‌های ال‌جی با استانداردهای آینده پخش Ultra HD سازگار باشد.

این-کیو لی، معاون ارشد و رئیس بخش تلویزیون و مانیتور در شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی الکترونیکس، گفت: «تلویزیون‌های Ultra HD ال‌جی تجربه‌ مشاهده‌ای بی‌مانند در مقایسه با محصولات رقیب در صنعت تلویزیون ارائه می‌دهند. کیفیت تصویر چشمگیر و خیره‌کننده با جدیدترین فناوری ColorPrime ما برای ایجاد تجربه سرگرمی خانگی واقعاً بی‌نظیر پشتیبانی می‌شود.»

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی در CES 2015 (مرکز همایش لاس‌وگاس، سالن مرکزی، شماره 8204) این فرصت را دارند که تلویزیون‌های شگفت‌انگیز Ultra HD ال‌جی را با چشمان خود از نزدیک ببینند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید