۲۷ بهمن ۱۳۹۳

ال‌جی Watch Urbane؛ تلفیقی از ظاهر کلاسیک و امکانات پیشرفته

ساعت هوشمند تمام‌فلز و باشکوه ال‌جی در همایش MWC 2015

سئول، 16 فوریه 2015- ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) از اولین دستگاه تمام‌فلز و لوکس خود که مجهز به Android Wear است با نام Watch Urbane در کنگره جهانی موبایل 2015 (MWC) پرده‌برداری می‌کند. همان طور که از نام این محصول پیداست، این ساعت هوشمند برای کاربران پیشرفته و جهانی طراحی شده است تا فناوری بی‌رقیب و عملکرد عالی را در اختیار آنها بگذارد. ال‌جی Watch Urbane یک دستگاه کامل برای آنهایی است که می‌خواهند سبک زیبا و فناوری پیشرفته را ذائقه زندگی روزمره خود کنند.

ال‌جی Watch Urbane دقیقاً ردپای ال‌جی G Watch R را دنبال می‌کند؛ یعنی اولین ساعت هوشمندی که ال‌جی با نمایشگر کاملاً مدور OLED پلاستیکی (P-OLED) در اکتبر 2014 معرفی کرد. با اینکه ال‌جی G Watch R برای کاربران پویا و فعال طراحی شده بود اما ال‌جی Watch Urbane با طراحی باریک‌ترش جنبه رسمی‌تری دارد و هم برای زنان و هم مردان ایده‌آل است. ال‌جی با شبیه کردن این ساعت هوشمند به یک ساعت لوکس، طراحی کلاسیک و امکانات مبتکرانه را با هم درآمیخته تا سبک و راحتی را به زندگی روزمره بیافزاید و در عین حال استانداردهای بالای کنونی را که مدل‌های قبلی ایجاد کرده بودند ارتقا دهد.

ال‌جی Watch Urbane نیز مانند ال‌جی G Watch R به همان نمایشگر تمام‌مدور 1.3 اینچ P-OLED مجهز است اما لبه‌های باریک‌تری دارد که به آن خطوطی ظریف می‌بخشد. ال‌جی Watch Urbane همه شاخص‌های یک ساعت خوب را دارد و همین امر از آن یک وسیله جانبی کامل و مطابق با مد می‌سازد. بدنه استیل ضدزنگ به رنگ‌های نقره‌ایِ صیقل‌داده شده و طلایی است و با یک بند چرم طبیعی زیبا و دوردوزی شده برای ایجاد یک ظاهر کلاسیک‌تر کامل می‌شود. این بند می‌تواند با هر بند دیگری به پهنای 22 میلی‌متر جایگزین شود تا با موقعیت یا حال و احوال کاربر مطابقت داشته باشد. چیزی که به همه این ساعت نیرو می‌دهد یک رابط کاربری لمسی و هوشمند است که ال‌جی Watch Urbane را سازگار با گوشی‌های هوشمندی اندروید 4.3 به بالا می‌سازد.

درست مانند G Watch R، جدیدترین دستگاه ال‌جی مجهز به Android Wear شامل یک حسگر فوتوپلتیسموگرافی (PPG) است که ضربان قلب کاربر و میانگین ضربان را هنگام ورزش می‌سنجد. حالت همیشه‌روشن نورِ پیرامون زمان را روی نمایشگر در هر وقتی که این دستگاه پوشیدنی در حالت کم‌نور باشد نشان می‌دهد تا در عمر باتری صرفه‌جویی کند.

جانو چو، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی الکترونیکس، گفت: «طراحی کلاسیک و قابلیت‌های هوشمند ال‌جی Watch Urbane از این محصول ساعت هوشمند کامل و بی‌عیب‌ونقصی می‌سازد تا مکملی برای G Watch و G Watch R باشد؛ یعنی همان ساعت‌های هوشمندی که به عنوان دستگاه‌های اتفاقی و پویاتر طراحی شده بودند. ال‌جی Watch Urbane بخش مهمی از راهبرد ما برای ایجاد دستگاه‌های پوشیدنی است که به عنوان لوازم جانبی روزمره پوشیده و دیده شوند نه گجت‌های الکترونیک.»

جزییات بیشتر شامل قیمت در زمان عرضه به بازارهای منطقه‌ای اعلام خواهد شد.

امکانات اصلی:

  • تراشه: 1.2 گیگاهرتز کوالکوم Snapdragon™ 400
  • سیستم‌عامل: Android Wear
  • نمایشگر: 1.3 اینچ P-OLED با 320×320 پیکسل / 245 پیکسل در اینچ
  • ابعاد: 45.5x 52.2 x 10.9 میلی‌متر
  • حافظه: 4 گیگابایت eMMC / 512 مگابایت LPDDR2
  • باتری: 410 میلی‌آمپر
  • حسگرها: حسگر نه‌محور (ژیرو، شتاب‌سنج، قطب‌نما)/ ارتفاع‌سنج/ حسگر ضربان قلب PPG
  • رنگ: نقره‌ای، طلایی
  • امکانات دیگر: مقاوم در برابر گردوخاک و آب (IP67)

۱ نظر

yousefshakibaye ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

سلام بی نظیره .ازکجا می توان آن راخریداری کنیم

نظر دهید