۱۵ بهمن ۱۳۹۳

ست‌تاپ باکس Pro:Centric ال‌جی برای اتاق میهمان در هتل‌ها

ال‌جی الکترونیکس ست‌تاپ باکس جدیدی را معرفی کرده است که قدرت و راحتی پلت‌فرم تلویزیون پروتکل اینترنتی(IPTV) را با Pro:Centric خود در اتاق‌های بیشتر هتل‌ها به ارمغان می‌آورد.

دستگاه جدید و هوشمند Pro:Centric برای هتل‌ها (با مدل STB-3000) قابلیت‌های IPTV تعاملی، هوشمند و پیشرفته‌ و مجموعه گسترده‌ای از برنامه‌های کاربردی سازگار شخص ثالث System Integrator را برای تلویزیون‌های RF ال‌جی و برندهای دیگر مهیا می‌سازد.

دستگاه STB-3000 از همان محیط تولید HTML5 و رابط کاربری Application Program Interface مانند تلویزیون‌های پروتکل اینترنتی هوشمند Pro:Centric ال‌جی برخوردار است. بنابراین، همان برنامه‌های کاربردی شخص ثالث که توسط شرکای System Integrators ال‌جی ساخته می‌شود می‌تواند در دستگاه ست‌تاپ باکس اجرا شود.

به گفته ریچارد لوئیس، معاون تحقیقات و فناوری ال‌جی الکترونیکس در امریکا، دستگاه ال‌جی STB-3000 راهکاری را ارائه می‌دهد که نیازهای صنعت هتلداری را برآورده می‌کند و به میهمان‌ها امکان استفاده از برنامه‌های کاربردی تعبیه‌شده در آن و پخش رسانه از دستگاه‌های هوشمند به تلویزیون‌های درون اتاق را می‌دهد. ال‌جی با پلت‌فرم تلویزیون Pro:Centric در بخش هتلداری پیشگام است و اکنون با STB-3000 هتل‌های بیشتری این فرصت را دارند تا تجربه میهمانان خود را، بدون تعویض همه تلویزیون‌ها در اتاق‌های هتل، بهبود ببخشند.

ال‌جی  STB-3000 با به‌روزرسانی‌های جدیدی ارائه می‌شود که تجربه کاربری را بهینه می‌کند:

  • پلت‌فرم پیشرفته Pro:Centric از قابلیت multi-threading پشتیبانی می‌کند. بنابراین، چندین برنامه کاربردی می‌توانند به طور همزمان اجرا شوند
  • قابلیت بلوتوث که به کاربران امکان اتصال چند دستگاه شخصی برای پخش موسیقی را می‌دهد
  • دسترسی به فهرستی بزرگ از برنامه‌های کاربردی هوشمند شامل سرویس‌های برتر پخش ویدئو و بازی

با نصب برنامه EZManager (مدیریت آسان)، این فرایند با رویکردی جادویی از طریق نصب سادۀ دستی هتلداری را ساده‌تر از همیشه می‌کند. وقتی این فرایند کامل شد، این نصب می‌تواند کلون شود و به راحتی برای دستگاه‌های دیگر از طریق یواس‌بی یا یک سرور نهایی Pro:Centric مورد استفاده قرار گیرد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید