۱۲ بهمن ۱۳۹۳

فروش LG Innotek در سال 2014

شرکت LG Innotek، یکی از شرکت‌های همکار گروه ال‌جی، گزارش مالی سال گذشته خود را اعلام کرد. امسال، رکورد فروش سال گذشته به یمن رشد قوی در محصولات اتومبیل زده شد.

میزان فروش LG Innotek در سال گذشته به 6.46 هزار میلیارد وان کره رسیده که نسبت به سال گذشته 4.1 درصد افزایش داشته است. سود اجرایی نیز با افزایش 130.6 درصدی به 314 هزارمیلیارد وان کره رسیده است.

فروش سه ماهه چهارم با 17.6 درصد افزایش 1.81 هزار میلیارد وان کره و سوداجرایی با رشد100.8  درصدی 58 میلیارد وان کره گزارش شد. جانگ جای-ووک، سخنگوی شرکت LG Innotek، گفت: «همه بخش‌های تجاری ما به خوبی کار خود را انجام داده‌اند. امسال نیز بهتر از سال گذشته خواهیم بود زیرا LG Innotek یکی از معتمدترین تأمین‌کنندگان قطعات در زمینه اینترنت اشیا است.»

بخش ماژول دوربین، که شرکت ال‌جی الکترونیکس و اپل بزرگترین مشتریان آن هستند، نسبت به سال گذشته 9 درصد رشد کرده و به 2.74 هزار میلیارد وان کره رسیده است. به گفته این شرکت، همه محصولات آزمون‌های کیفیت سخت‌گیرانه‌ای را توسط مشتریان اصلی ما پشت سر می‌گذارند.

بخش قطعات خودرو در فروش سال 2014 سود 532 میلیارد وان کره را برای LG Innotek رقم زد که نسبت به سال گذشته با 19 درصد افزایش همراه بوده است. این افزایش سوددهی به دلیل رشد فروشی بود که از محصولات خودروهای برقی سفارشی انتظار می‌رفت.

این شرکت به میزان 4.3 هزار میلیارد وان کره سفارش قطعات خودرو از سوی سازندگان بزرگ خودرو دریافت کرده است.

۲ نظر

ahmad basirat ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

سلام یه سوال خیلی مهم دارم ، لطفا جواب بدید
اندروید ۵ کی برای جی ۲ در ایران میاد؟؟؟

ال جی ۱۶ بهمن ۱۳۹۳ پاسخ

فعلا در حال تست است

نظر دهید