۱۵ آذر ۱۳۹۴

کدام تلویزیون OLED را بخرم؟

ال‌جی برای هر سلیقه‌ای یک تلویزیون OLED دارد؛ چه Full HD بخواهید یا 4K Ultra HD.

اگر پس از این همه تعریف و تمجید و تحقیق و جست‌وجو، بالاخره تصمیم گرفتید تلویزیون OLED بخرید، حتماً در مورد فناوری OLED که سیاهی مطلق را نمایش می‌دهد و تصاویر سریع‌تر و واضح‌تری را نشان می‌دهد چیزهای زیادی شنیده‌اید و در نهایت با شنیدن این اوصاف تصمیم به خرید گرفته‌اید. به این می‌گویند یک حرکت هوشمندانه.

حالا، در مرحله بعد، باید تلویزیون OLED مورد نظر خود را انتخاب کنید. اینجاست که اوضاع کمی سخت می‌شود: ال‌جی در حال حاضر چندین مدل تلویزیون OLED ارائه کرده است که همه آنها چشمان شما را به خود خیره می‌کنند. در اینجا انتخاب بدی وجود ندارد. اما اگر می‌خواهید مطمئن شوید مدلی که انتخاب کرده‌اید با نیازهای شما مطابقت دارد، این راهنمای ساده را بخوانید:

EC930V
Full HD OLED
اولین و ارزان‌ترین OLED ال‌جی. اگر شیوه تماشای تلویزیون برای شما به مشاهده برنامه‌های تلویزیونی، دی‌وی‌دی و بلو-ری خلاصه می‌شود، بهترین انتخاب برای شما OLED Full HD از نوع مسطح است. سری EC930V از فناوری کاهش نور پیکسل، رنگ‌های زنده و واقعی و تلویزیون هوشمند با webOS برخوردار است. و از آنجا که پنل از نوع OLED است سیاهی، سفیدی، رنگ‌ها و حرکات همه عالی هستند. علاوه بر این، خیلی هم باریک است. مدل‌های 2014 را انتخاب کنید زیرا همیشه موجود نیستند و ممکن است تمام شوند.

EG910V
قدم بعدی منحنی است
سری EG910V از نوع منحنی نشان می‌دهد که نمایشگرهای منحنی فقط برای تماشا نیستند. تلویزیون‌های OLED منحنی ال‌جی زاویه دید خیره‌کننده 160 درجه دارند و کنتراست بهتری را به نمایش می‌گذارند. در این تلویزیون‌ها همه قسمت‌های صفحه از چشم بیننده یک فاصله را دارد و بسیار واقعی به نظر می‌رسد. سری EG910V نیز علاوه بر کیفیت تصویر خیره‌کننده از امکانات فوق هوشمند سیستم webOS بهره می‌برد.

EG920V
OLED با 4K Ultra HD
همه چیز در سری EG920V ارتقا پیدا می‌کند. اما فکر نکنید که برای خرید این تلویزیون نیاز به پول زیادی دارید. اگر می‌خواهید فیلم تماشا کنید، ورزش ببینید یا هر چیز دیگری را با بالاترین کیفیت ممکن تجربه کنید، به یک تلویزیون 4k Ultra HD نیاز دارید. و اگر هنوز هم، به خاطر تمام مزایایی که گفتیم، OLED می‌خواهید، این می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. سری EG920V ترکیبی از دو فناوری OLED و 4K Ultra HD است تا تجربه بصری حیرت‌انگیزی را به شما ارائه دهد. این تلویزیون نیز از پلت‌فرم webOS برای تلویزیون هوشمند برخوردار است. در اصل، این بهترین تلویزیونی است که شما می‌توانید روی دیوار نصب کنید. به ما اعتماد کنید؛ دیوار از شما تشکر خواهد کرد.

EG960V
همه چیز با هم
خودشه! وحشت نکنید! سری EG960V هر چیزی را که در یک تلویزیون می‌خواهید دارد. همه چیز: سیاهی کامل و باورنکردنی، درخشش حرکات OLED، وضوح خیره‌کننده، فناوری شگفت‌انگیز 4K Ultra HD، نهایت هوشمندی سیستم‌عامل webOS و زاویه دید عالی، بدون اعوجاج و پرش و همراه با شکوه یک تصویر واقعی و زنده در یک نمایشگر منحنی. قطعاً شما از یک تلویزیون چیز دیگری نمی‌خواهید؛ مگر اینکه فناوری بخواهید که تا کنون وجود نداشته است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید