۱۲ آذر ۱۳۹۴

ال‌جی در کمپین جدید و جذاب خود قدرت OLED را با صدای بلند اعلام می‌کند

هنرمندان تجسمی به توضیح مزایای OLED در زندگی حرفه‌ای خود کمک می‌کنند

سئول، 2 دسامبر 2015- جدیدترین کمپین ویدئویی آنلاین ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) بر مزایای تلویزیون‌های OLED نسبت به تلویزیون‌های سنتی تأکید دارد و شامل توصیف‌های مایکل اولسن، خالق و تهیه‌کننده  فیلم بتمن، و کتی کلین در مورد مزایای تلویزیون‌های OLED به زبان خود آنها می‌شود.

مایکل اولسن، تهیه‌کننده هالیوودی، که از سال 1989 در هشت فیلم بتمن خود استفاده بسیار زیادی از تون‌های رنگ تیره کرده است، اهمیت ایجاد تمایز بین انواع مختلف سیاهی در زمان روایت یک داستان مصور را توضیح می‌دهد. به گفته اولسن، استفاده نمادین از رنگ سیاه به عنوان یکی از عناصر روایت داستان تاریخ دور و درازی در سینما دارد و همین است که باعث می‌شود تلویزیونی که بتواند بین سایه‌های تیره تمایز ایجاد کند برای ایجاد عمق کامل در فیلم کاملاً ضروری باشد. اولسن نسبت کنتراست بی‌نهایت در تلویزیون‌های OLED ال‌جی و ممکن کردن سیاهی مطلقی که به تنهایی توانسته خلق کند را تحسین می‌کند. به گفته اولسن، فیلم‌هایی نظیر سری بتمن می‌تواند با تلویزیون‌های OLED به شیوه کامل‌تری تجربه شود و “سیاهی مطلق دروازه ورود به رنگ کامل است.”

OLED Digital Campaign_2

کتی کلِین، طراحی مشهور هنر ماندالا، نیز بر پالت رنگ غنی در OLED تأکید دارد. به گفته کلِین، فرمت‌های نمایشگری که با هم در رقابت‌اند نتوانستند به شیوه مؤثری هنر او را به نمایش گذارند و رنگ‌ها و طراحی‌های هنر او را با افت کیفیت روبه‌رو کرده‌اند. او در ویدئوی خود می‌گوید: «کار با تلویزیون OLED بسیار جذاب است زیرا توانست اثر هنری من را بدون افت کیفیت نمایش دهد. OLED واقعاً طبیعی به نظر می‌رسد. این نمایشگرها قادرند رنگ‌های واقعی در هنر من را به نمایش گذارند.»

ویدئوی دیگری در این کمپین با نام “حس رنگارنگ در سیاهی”، صداها نفر را در حال دویدن در منظره‌ای شهری در اروپای مدرن نمایش می‌دهد که کاملاً تاریک است. دوندگان با ترکیبی از عناصر پارکور و هنر اجرا به آرامی در شهر حرکت می‌کنند، دیوارها را درمی‌نوردند و پس‌زمینه تاریک بزرگی را شکل می‌دهند تا رنگ‌های زنده در زندگی روزمره را پررنگ‌تر کنند. این ویدئو بینندگان را تشویق می‌کند تا به موضوعاتی که با آنها برخورد می‌کنند از زاویه دید متفاوتی نگاه کنند و بر اهمیت سیاهی در رنگ‌های تحسین‌کننده تأکید داشته باشند.

OLED Digital Campaign_3

برایان کان، رئیس و مدیرعامل شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی، گفت: «از زمانی که ما سری تلویزیون‌های OLED را معرفی کردیم، شخصیت‌هایی که با رسانه‌های بصری متنوعی کار می‌کردند OLED را به خاطر شیوه ارائه سیاهی مطلقی که بازتولید رنگ طبیعی با کنتراست بالا داشت تحسن کردند. با تلویزیون‌های OLED ال‌جی که اکنون قیمت پایین‌تری نسبت به قبل دارند، ما مشتریان را تشویق می‌کنیم تا خودشان ببیند چه چیزی باعث شده مایکل اولسن و کتی کلین این قدر طرفدار این فناوری شوند.»

هر سه ویدئو برای تماشا در یوتیوب به نشانی زیر وجود دارد:

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تلویزیون‌های OLED ال‌جی به وب‌سایت http://www.lg.com/uk/lgoled/brand.html مراجعه کنید.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید