۲۱ مرداد ۱۳۹۵

با شرکت لجستیک گلدیران آشنا شوید

شرکت لجستیک گلدیران به عنوان یکی از شرکت های گروه گلدیران، در حوزه زنجیره تامین کالا می‌باشد و در آبان ماه 1389 تاسیس گردید.

این شرکت، شرکتی است پیشرو در زمینه خدمات لجستیک حرفه‌ای که ضمن ارایه خدمات انبارش و نگهداری، حمل و توزیع و بهینه سازی جریان کالا از ترخیص تا فروشنده و مشتری نهایی، خدمات مهندسی مشاوره و آموزشی لجستیک را نیز برای مشتریان خود اعم از مشتریان نهایی و تجاری در سطح ایران و کشورهای منطقه فراهم می سازد. مشتریان ما با برخورداری از خدمات تخصصی لجستیک می توانند ضمن دستیابی به چابکی و انعطاف پذیری، عملیات خود را به صورت بهینه و با حداقل هزینه مدیریت نمایند.

004

این شرکت در حال توسعه فعالیتهای خود در حوزه‌های خدمات انبارش و نگهداری کالا، توزیع و حمل کالا و خدمات مهندسی لجستیک می‌باشد و در حال حاضر با کادر مجرب و حرفه‌ای خود و فضای بیش از 90 هزار متر مربع انبار که مجهز به سیستمهای نرم افزاری و سخت افزاری می‌باشند در حال فعالیت میباشد. این شرکت دو سال متوالی موفق به اخذ و دریافت تندیس دیموند بهترین شرکت در حوزه توزیع در بخش لوازم خانگی و صوتی تصویری گردیده است.

005

اهدف : ارائه زیر ساختهای مطلوب لجستیک درونی و بیرونی
• نیازسنجی و عارضه یابی
• نیروی انسانی کارآمد و متخصص
• استفاده از تجهیزات و زیرساختهای مورد نیاز
• بهره مندی از ناوگان حمل و نقل مدرن
• بکارگیری بستر نرم افزاری مناسب
• نظارت و ممیزی مستمر جهت حصول اطمینان از عملکرد صحیح

چشم انداز

شرکت لجستیک گلدیران بر آن است تا با ایجاد و خلق ارزش از طریق ارائه بهترین کیفیت خدمات نگهداری و انبارش کالا، حمل و نقل و توزیع کالای مشتریان (شرکت گلدیران الکترونیکس، شرکتهای گروه گلدیران و سایر شرکتها . . .) از منظر هزینه، زمان، صحت، کیفیت و انعطاف‌پذیری گردد، به نحوی که تا پایان سال میلادی 2015 به عنوان برترین شرکت ارائه کننده خدمات لجستیک در کشور مطرح گردد.
0021

این شرکت با تکیه بر نیروی انسانی زبده، خلاق و با انگیزه و همچنین دانش فنی لجستیک در جهت رفع طیف وسیعی از نیازمندی‌های لجستیکی مشتریان اقدام می‌نماید و در صدد است تا با ایجاد محیطی کاری سالم و بر اساس اعتماد متقابل همکاری، نظم و مشارکت کارکنان را گسترش داده و حرکتی مؤثر در جهت شکوفایی صنعت لجستیک کشور دنبال نماید. مأموریت شرکت شرکت لجستیک گلدیران، ارائه خدمات در حوزه‌های ذیل است:

  • نگهداری و انبارش کالا
  • توزیع، حمل و نقل کالا
  • خدمات ترخیص و ارسال کالا
  • خدمات مهندسی و مشاوره لجستیک
  • مرکز خدمات امور مشتریان

hd 02

ارزشهای سازمانی مشتری مداری

  • رهبری و یکپارچگی
  • کیفیت و خدمات گرایی
  • توانمندسازی و مسئولیت‌پذیری
  • خلاقیت و نوآوری
  • کار تیمی و اعتماد

۱ نظر

حسين ۲۴ مرداد ۱۳۹۵ پاسخ

انتظار این است شرکتی در این ابعاد کاری به سمت ارائه خدمات غیر حضوری برود هم اکنون خریدهای اینترنتی در کل دنیا از جمله ایران باب شده اما هم اکنون نه امکان خرید غیر حضوری و نه دریافت خدمات اینترنتی از جمله خرید لوازم یدکی ، جانبی و مصرفی برای علاقه مندان برند ال جی به غیر از تلفن همراه که انهم با واسطه از طریق سایت دیجی کالا صورت می گیرد وجود ندارد همانگونه که دیگر کسی برای پرداخت قبوض و … به بانک نمی رود رفته رفته تمایل مردم برای خرید غیر حضوری کالاهای با دوام و سایر ملزومات بصورت اینترنتی افزایش می یابد حیف است از قافله عقب بمانید .

نظر دهید