۰۴ اسفند ۱۳۹۵

ال‌جی G6؛ تلفن هوشمندی مطمئن و مقاوم

تلفن هوشمند ال‌جی G6 که به زودی پرده‌برداری خواهد شد با پیروزی در آزمایشات سخت و امکانات امنیتی جدید استاندارد را در صنعت تلفن هوشمند بالاتر خواهد برد.

ال‌جی متعهد است که در تلفن هوشمند و پرچمدار آتی‌ خود، ال‌جی G6، قابلیت اطمینان را بالاتر ببرد و استاندارد جدیدی در تلفن‌های هوشمند ایجاد کند.

در آزمایشات سریع چرخه عمر و دوام این تلفن هوشمند، به طور جداگانه دما، رطوبت، مقاومت در برابر گرد و خاک و آب، نفوذ ماده، شوک، سقوط و دیگر عوامل بالقوه برای آسیب رسانی به گوشی مورد ارزیابی قرار گرفت. این آزمایشات اجزای مختلف تلفن هوشمند مثل پردازنده کاربردی، نمایشگر، باتری، دوربین و حسگر اثر انگشت را کاملاً بررسی کرد.

آزمایشات محیطی جدید و پیچیده چندین عامل خطرساز را با هم درآمیخت و این عوامل را در ترکیب با یکدیگر به صورت همزمان در حیطه آزمایش قرار می‌داد؛ نه اینکه هر کدام از آیتم‌ها به صورت جداگانه تست شوند. دلیل این امر بررسی اجزای تلفن هوشمند در وضعیت‌های گوناگون بود.

ال‌جی برای اطمینان بیشتر بر دو جنبه مهم تمرکز کرد: پراکنده‌سازی گرما و مدیریت باتری. پراکنده‌سازی گرما ازطریق گنجاندن یک لوله گرمایشی بهبود پیدا خواهد کرد و اطمینان باتری نیز هم از جنبه طراحی و هم مراحل آزمایش ارتقا داده می‌شود.

یکی از اهداف اصلی در طراحی یک تلفن هوشمند مطمئن پراکندگی بهینه گرماست. گرمای اضافی نه تنها هنگام گرفتن تلفن هوشمند در دست ایجاد ناراحتی می‌کند بلکه یکی از عوامل اصلی در کاهش عمر باتری تلفن است. ال‌جی برای مدیریت بهتر گرما یک لوله گرمایشی در طراحی ال‌جی G6 اعمال کرده است. لوله‌های گرمایشی که برای رسانایی بهینه گرما از مس ساخته شده‌اند معمولاً در لپ‌تاپ‌ها و کامپیوترها به کار می‌روند تا به پراکندگی گرما کمک کند. لوله گرمایشی در ال‌جی G6 به کاهش 6 تا 10 درصدی دمای پردازنده کاربردی کمک می‌کند. علاوه بر این، طراحان ال‌جیG6  فاصله بین پردازنده کاربردی یا AP و آی.سی درایو LCD را افزایش داده‌اند؛ که این خود منبع دیگری برای گرما در تلفن هوشمند و پراکندگی گرماست.

لی سوک-جونگ، معاون ارشد و رئیس عملیات جهانی در شرکت ارتباطات موبایل ال‌جی، گفت: «ما تمامی درجات اطمینان و کیفیت را در ال‌جیG6  را به مرحله‌ای بالاتر ارتقا دادیم. ال‌جی همچنان به ارائه محصولات مطمئن با کیفیت برتر و آزمایشات تضمین کیفیتی که مشتریان بتوانند به آن اعتماد کنند ادامه خواهد داد.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید