۰۸ فروردین ۱۴۰۰

کسب گواهینامه‌های بین‌المللی توسط فناوری HVAC ال‌جی برای کیفیت هوای داخل

سیستم کنترل هوای سقفی ال‌جی از نوع کاست به ایجاد محیط‌های سالم‌تر و ایمن‌تر در محیط داخلی کمک می‌کند.

فناوری تهویه مطبوع تجاری ال‌جی الکترونیکس تعدادی مجوز (تاییدیه) از سازمان‌های معتبر بین‌المللی برای کمک به کیفیت هوای داخلی به دست آورده است. گواهینامه‌های Intertek ،TÜV Rheinland و UL که به سیستم Dual Vane Cassette ال‌جی اعطا می‌شوند، تأیید اثربخشی محصولات گرمایشی و تهویه مطبوع ال‌جی یا HVAC به منظور کاهش آلودگی هوای داخل خانه و همین طور کاهش خطر قرار گرفتن در معرض مواد شیمیایی است.

سیستم تهویه مطبوع هوای DUAL Vane Cassette ال‌جی اولین محصول HVAC در جهان است که مارک طلای UL’s GREENGUARD برای انتشار کم ترکیبات آلی (VOC) کسب می‌کند. این سیستم توسط Intertek نیز به دلیل کاهش حضور ذرات مضر در هوای داخلی شناخته شد.

Casette_Product-1-scaled

قابلیت‌های برجسته تصفیه هوا به لطف فناوری آیونانزر پلاس مستر ال‌جی (+LG Plasmaster Ionizer) که بیش از 3 میلیون خوشه یونی برای جذب و حمل مواد حساسیت‌زا و باکتری منتشر می‌کند، امکان پذیر است. فقط به همین دلایل، سیستم DUAL Vane Cassette ال‌جی گزینه ایده‌آل برای استفاده در مدارس، مراکز درمانی و اماکنی است که کیفیت هوا در آن از اولویت بالاتری برخوردار است.

تاییدیه دیگر به لطف TÜV Rheinland ارائه شده است که سیستم تصفیه هوای 5 مرحله‌ای ال‌جی را در از بین بردن موثر گرد و غبار فوق‌العاده ریز، مواد حساسیت‌زا و باکتری‌های مضر هوا تأیید کرده است. علاوه بر این، قابلیت‌های پاکسازی هوا و حذف مواد حساسیت‌زای سیستم تهویه مطبوع هوای LG Dual Vane Cassette نیز توسط بنیاد آلرژی انگلیس تایید شده است.

4-Way-Cassette-Air-Purification_5-Step_Product-2

سیستم Dual Vane Cassette ال‌جی یک محصول تهویه مطبوع با سیستم مؤثر و همه کاره است که دو پره دارد و به شما کمک می‌کند تا جریان هوای قوی و گسترده با پوشش یکنواخت داشته باشید. کاربران با شش حالت مختلف می‌توانند جهت و قدرت جریان هوا را مطابق با تنظیمات شخصی خود در هر مکانی تنظیم کنند.

جیمز لی، معاون اجرایی و رئیس کسب و کار محصولات تهویه مطبوع هوای ال‌جی، می‌گوید: «این گواهینامه‌های معتبر نشانگر اهمیت ال‌جی در اولویت قرار دادن رفاه مشتریان است. تهویه مطبوع نقش اصلی را در ایجاد فضای داخلی راحت و ایمن برای ساکنان خود ایفا می‌کند و ال‌جی به ارائه محصولاتی مطابق با استانداردهای بین‌المللی دقیق برای عملکرد سالم و موثر ادامه خواهد داد.»

پیشنهاد می‌کنیم این مطالب را هم بخوانید:

 پیشروی ال‌جی الکترونیک در زمینه فناوری‌های صنعت مصرف انرژی هوشمند با راهکار جامع HVAC

خانه‌های بدون کربن ال‌جی را آنلاین تماشا کنید

لوازم خانگی هوشمند در خانه‌های بدون کربن ال‌جی

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید