۲۷ خرداد ۱۴۰۰

اولویت قرار دادن مردم، داستان نوآورانه LG DUAL VANE CASSETTE

گفتگوی مهندس تحقیقات Oh Jae-Hyun و طراح محصول Jung Soon-ho ال‌جی در مورد چگونگی ارائه راه‌کارهای موفقیت‌آمیز، بر اساس درک نیازهای مشتری.

وقتی صحبت از تهویه مطبوع به میان می‌آید، برخی افراد جریان مستقیم هوا را ترجیح می‌دهند که مانند نسیمی خنک پوست آن‌ها را نوازش می‌کند. درعین‌حال برخی هم از روش غیرمستقیم خوششان می‌آید که جریان هوای خنک بدون اینکه مستقیماً به آن‌ها برسد، دمای اتاق را کاهش می‌دهد. Dual Vane Cassette استثنایی ال‌جی الکترونیکس یک‌راه حل ابتکاری است که می‌تواند رضایت هر دو گروه را جلب کند. دستگاه تهویه مطبوع همه‌کاره ال‌جی با داشتن چهارپره کریستال جایگذاری شده روی یونیت خود، می‌تواند جهت و قدرت جریان هوا را متناسب با اولویت‌های هر فرد تنظیم کند و برای طیف گسترده‌ای از محیط‌های داخلی یک انتخاب عالی است.

طراحی راهکاری پیرامون یک اصل ساده: اقناع نیازهای مشتریان

توسعه برنامه کاست سقفی پیشرفته ال‌جی بر عهده مهندس تهویه مطبوع Oh Jae-Hyun و طراح محصول Jung Soon-ho بوده است. Oh می‌گوید: «برای طراحی یک سیستم تهویه مطبوع مؤثر و همه‌کاره، شما باید با تجزیه‌وتحلیل دقیق و درک نیازهای متفاوت مربوط به مشتری شروع کنید؛ و این دقیقاً همان‌جایی بود که ما هنگام ساخت Dual Vane Cassette کار خود را شروع کردیم: یک سیستم سقفی با شش حالت مختلف جریان هوا (ازجمله حالات مستقیم و غیرمستقیم) و میزانی از تطبیق‌پذیری که آن را برای انواع فضاها مناسب و کارآمد می‌سازد.»

حالت Indirect Wind در Dual Vane یک انتخاب ایده‌ال برای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی است؛ زیرا جریان هوا را به شکل افقی منتشر می‌کند تا در کنار خنک‌سازی مطبوع، هیچ‌گونه ناراحتی برای بیماران یا مزاحمتی برای کادر درمانی پرمشغله ایجاد نکند. Direct Wind یکی دیگر از شش حالت کاری این دستگاه است که برای لابی‌ها و سالن‌های با ارتفاع سقف بیش از ۵ متر گزینه‌ای مناسب به شمار می‌رود. در حالت Smart هم پس‌ازآنکه دمای هوا به حد مطلوب رسید، وضعیت LG Dual Vane Cassette به‌صورت خودکار از Direct Wind به Indirect Wind تغییر می‌کند.

Dual-Vane_04

طراحی روان برای تناسبی یکپارچه با هر فضای داخلی

Jung خاطرنشان می‌سازد: «بادگیرها معمولاً در فضاهای با سقف هم‌ارتفاع یا اماکنی مورداستفاده قرار می‌گیرند که ساکنان جریان غیرمستقیم هوا را ترجیح می‌دهند؛ اما مشکل استفاده از این صفحات، آن است که ظاهری نازیبا به دستگاه تهویه مطبوع می‌دهند و از سویی نیز باعث تشکیل قطرات آب می‌شوند؛ اما پره‌های کریستالی که برای Dual Vane طراحی کرده‌ایم، نه‌تنها به کاربران امکان انتخاب آسان میان جریان هوای مستقیم و غیرمستقیم را می‌دهند، بلکه راه‌کاری ساده‌تر و کم‌جا تر نسبت به صفحات بادگیر هستند.»

ال‌جی با بهره‌گیری از تخصص خود در طراحی و تجربه قابل توجه‌اش در زمینه تولید دستگاه‌های تهویه مطبوع سقفی، موفق به ارائه راهکاری شده که با هر نوع فضای داخلی کاملاً هماهنگ و همسان خواهد بود. Jung می‌گوید: «Dual Vane با خطوط صاف، لبه‌های باریک منحنی و نمایی کمتر نسبت به بسیاری از محصولات رقیب، مزاحمتی در هیچ فضایی ایجاد نمی‌کند و چیزی از ارزش دکوراسیون نمی‌کاهد. آنچه این محصول را از دیگر کاست‌های سقفی متمایز می‌کند، این است که نیازی به لوازم جانبی همچون صفحات بادگیر نخواهید داشت.»

علاوه بر این، Dual Vane Cassette شیک و پرقدرت ال‌جی به دلیل توانایی بهبود کیفیت هوای داخلی با استفاده از تکنولوژی‌های کارآمد تصفیه هوا توسط سه سازمان بین‌المللی برتر در زمینه آزمون و صدور گواهینامه محصولات (Underwriters Laboratories (UL)۱ و Intertek۲ و TÜV Rheinland۳)، مورد تأیید قرارگرفته است. این راهکار نمونه‌ای دیگر از تعهد مداوم ال‌جی برای تولید محصولاتی است که تأمین هوای پاک و سالم را در اولویت قرار می‌دهند.

آنچه موتور محرکه Oh و Jung طی ساعات بی‌پایان تحقیق و توسعه بی‌وقفه بوده، علم به این موضوع است که درنهایت آن‌ها چیزی را خلق می‌کنند که ارزشی را به زندگی مردم می‌افزاید؛ و البته، همه‌چیز با گوش دادن و درک نیاز‌های مشتری شروع می‌شود.

ال‌جی با کارکنان مستعد و متعهد خود و با تکیه‌بر فلسفه مردم-اولویت اول به توسعه راهکارهای ابتکاری تهویه مطبوع ادامه خواهد داد و به ایجاد فضاهای داخلی سالم‌تر و راحت‌تر کمک می‌نماید.

###

دریافت تأییدیه GREENGUARD Gold Certification از سوی UL برای انتشار کم ترکیبات آلی فرار (VOC).
تأییدشده توسط Intertek برای حذف ۹۹.۹ درصد باکتری‌هایی همچون اشرشیا کلی KCCM 11234 و استافیلوکوکوس اورئوس KCCM 40050 و سودوموناس آئروژینوزا KCCM 11321.
تأییدشده توسط TÜV Rheinland برای حذف ۹۹.۹ درصد ریز ذرات گردوخاک با اندازه ۵۰ نانومتری، طی ۳۵ دقیقه کار و ۹۹.۹ درصد ریز ذرات ۱۰۰ نانومتری طی ۴۱ دقیقه کار. همچنین برای حذف ۹۹.۹ درصد باکتری‌های استافیلوکوکوس اپیدرمیدیس طی ۶۰ دقیقه کار و حذف ۹۹.۴ درصد ویروس Phi-X174 طی ۳۰ دقیقه کار مورد تأیید قرارگرفته است. آزمایشات در محفظه‌ای ۶۰ مترمکعبی انجام‌گرفته‌اند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید