۰۴ بهمن ۱۴۰۰

ال‌جی؛ شریک نوآوری برای حرکت و جابه‌جایی در آینده

همانطور که وارد عصر جدیدی می‌شویم، شرکت قطعات خودروی ال‌جی (VS) در خط مقدم صنعت خودروسازی در حال تغییر سریع بوده است. جدیدترین بخش ال‌جی الکترونیکس – با قدمت کمتر از 9 سال – به لطف مجموعه غنی فناوری‌های کاربرمحور ال‌جی و دانش کسب شده در حوزه لوازم الکترونیک مصرف‌کننده، در مسیر پیشروی در قطعات و خدمات وسایل نقلیه الکتریکی (EV) قرار دارد.

شرکت قطعات خودروی ال‌جی به ‌عنوان ارائه‌دهنده راه‌حل‌هایی با تعهد روشن در زمینه تبدیل شدن به شریک نوآوری برای جابجایی‌های آینده، به دنبال تقویت قابلیت‌های خود به عنوان یک متخصص سخت‌افزار و نرم‌افزار یکپارچه در صنعت خودرو است. فناوری خودرو با سرعت نور به حدی پیشرفت کرده است که خودروهای امروزی به رایانه‌های روی چرخ بیشتر نزدیکتر هستند تا وسایل حمل و نقل. امسال، ال‌جی به تمرکز بر روندهای بازار خودروهای برقی و توسعه راه‌حل‌های کلی اطلاعات سرگرمی برای تجربه‌های آتی درون خودرو ادامه خواهد داد.

در عین حال، شرکت قطعات خودروی ال‌جی برای ایفای نقش خود به عنوان یک شریک نوآوری فراتر از آن، متعهد به برقراری ارتباط شفاف با مشتریان ارزشمند خود است. در ماه آگوست، شرکت قطعات خودروی ال‌جی وب سایت Future Mobility خود را برای ترویج پیشرفت تحرک از طریق فناوری‌ها و سیستم‌های پیشرفته ال جی افتتاح کرد.

 علاوه بر این، شرکت قطعات خودروی ال‌جی بهترین داستان‌های خود را با مخاطبان جهانی در لینکدین به اشتراک می‌گذارد. در LG Tech Day که قرار است برگزار شود، فرصت جدیدی برای شرکت قطعات خودروی ال‌جی خواهد بود تا آخرین نوآوری‌های خود را برای پیشرفته‌ترین و ایمن‌ترین تجربه‌های رانندگی درون خودرو در این صنعت، با مشتریان ارزشمند در میان بگذارد.

در سال 2022، ال‌جی به بازتعریف ماموریت و اهداف خود در صحنه‌های موبایلیتی که به سرعت در حال تکامل برای رفع نیازهای مشتریان خود است ادامه خواهد داد. چیزهای بیشتری در راه است. پس، منتظر نوآوری‌ها و راهکارهای بیشتر از شرکت قطعات خودروی ال‌جی باشید که مسیر سفر جهان را متحول می کند.

توسط یون سوک هیون، رئیس شرکت قطعات خودروی ال‌جی

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید