۳۰ بهمن ۱۴۰۱

نمایش پروژه LG OLED Art در رویداد فریز ۲۰۲۳

پروژه هنر او‌ال‌ای‌دی ال‌جی (LG OLED Art) سفر بین‌المللی نوآوری و خلاقیت ال‌جی به شمار می‌رود که در رویداد فریز لس‌آنجلس ۲۰۲۳ (Frieze Los Angeles 2023) به نمایش گذاشته شده است. این رویداد از تاریخ ۱۶ تا ۱۹ فوریه سال جاری میلادی در فرودگاه سانتا مونیکا در دسترس بازدیدکنندگان قرار داشت.

نمایشگاه ال‌جی در این رویداد و گالری با عنوان LG Art Lab with Barry x Ball شناخته می‌شود و تجربه‌های منحصربه‎فردی از دنیای واقعی و مجازی را به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. در مرکز همه چیز نیز آثاری از مجسمه‌سازی اهل بروکلین به نام بری ایکس بال (Barry x Ball) قرار دارد که در صفحه نمایش‌های فوق‌العاده و خود نوردِه OLED ال‌جی به نمایش گذاشته شده‌اند.

ال‌جی تجربه‌ای ۱۰ ساله در زمینه تولید تلویزیون‌های OLED ممتاز را دارد و این در حالی است که این شرکت اولین صفحه نمایش بزرگ OLED TV خودش را در سال ۲۰۱۳ میلادی عرضه کرد و سطح جدیدی از کیفیت تصویر را برای مصرف‌کنندگان به ارمغان آورد و عصر جدیدی در صنعت تلویزیون را آغاز کرد. از آن زمان، LG OLED در بازار جهانی تلویزیون‌های برتر پیشگام است و همچنان به ارائه واقعی‌ترین تصاویر و فراگیرترین تجربه‌های تماشا ادامه می‌دهد.

تلویزیون‌های LG OLED نه تنها به تلویزیون منتخب میلیون‌ها مصرف‌کننده در سراسر جهان تبدیل شدند، بلکه در بین برخی از نوآورترین هنرمندان امروزی، به ویژه آن‌هایی که با کار در رسانه دیجیتال راحت هستند، به عنوان بومی دیجیتال و محبوب شهرت دارند. ال‌جی نه تنها در رویدادهای مختلف و با پروژه هنری ال‎‌‌جی (LG Art)، قدرت هنر دیجیتال را به نمایش می‌گذارد بلکه به کاربران تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی این امکان را می‌دهد تا آثار هنری دیجیتالی مورد علاقه خودشان را از طریق اپلیکیشن LG Art Lab مشاهده کنند و صاحب آن‌ها شوند.

اپلیکیشن LG Art Lab بازاری دیجیتال کاملا تعاملی و مبتنی بر هدرا است که به کاربران این امکان را می‎‌دهد تا هنر ان‌اف‌تی (NFT) را از نام‌های بزرگ دنیای هنر و همچنین تازه‌واردهای آینده‌دار خرید و فروش کنند. این اپلیکیشن دائما در تلاش است تا تجربه کاربر را بهبود ببخشد و هنر دیجیتال را برای کاربران بیشتری در دسترس قرار بدهد و همین نیز سبب شده تا از کیف پول Blade Wallet استفاده کند که از امنیت، سرعت و مقیاس‌پذیری خوبی برخوردار است. این کیف پول به دوستداران هنر این امکان را می‌دهد تا آثار هنری ان‌اف‌تی را به سادگی و با امنیت کامل در پلتفرم هنر دیجیتال خلاقانه تلویزیون ال‌جی خریداری کنند و این در حالی است این برنامه برای گوشی‌های اپل و اندروید نیز در دسترس است و به عنوان برنامه افزودنی وب گوگل کروم نیز می‌توان از آن استفاده کرد.

در گالری و رویداد فریز لس‌آنجلس ۲۰۲۳، مدل‌های جدید فوق‌العاده بزرگ و با کیفیت OLED evo از جمله G3 ۹۷ اینچی و C3 ۸۳ اینچی در کنار محصولات Lifestyle Screen آثار هنری ان‌اف‌تی ساخته هنرمند بری ایکس بال را به نمایش گذاشتند. این نمایشگاه دارای سری جدیدی از ان‌اف‌تی‌های جنبشی ۳۹ ثانیه‌ای و مجسمه‌ای با روکش طلای ۲۴ عیار است. این هنرمند برجسته و ماهر، از تکنیک‌های سنتی و قرن بیست و یکمی استفاده می‌کند تا جان تازه‌ای به درون مجسمه‌های کلاسیک و مدرن بدمد.

مجسمه‌های ان‌اف‌تی این هنرمند از مجسمه‌های در حال پردازش پاپ ژان پل دوم الهام گرفته شده و بر اساس چهار فلز مختلف شامل فولاد سیاه، طلا، مس و نقره هستند. پیکسل‌های خود نورده تلویزیون‌های OLED ال‌جی این امکان را فراهم می‌آورند تا بازدیدکننده به طور کامل هدف هنرمند را درک کند و مورد تحسین قرار بدهد و جزئیات مختلف آن‌ها را از طریق رنگ‌های پر از جنب‌وجوش، دقیق، سیاهی‌های عمیق و کنتراست فوق‌العاده مشاهده کند.

پس از پایان نمایشگاه پروژه LG OLED Art در رویداد فریز لس‌آنجلس، ال‌جی همچنان به همکاری خود با فریز در طول سال ادامه خواهد داد و همین نیز نشان دهنده تعهد همیشگی این شرکت نسبت به هنر و نمایش آن از طریق کیفیت بالای تلویزیون‌های LG OLED است.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید