۲۴ بهمن ۱۴۰۱

ال‌جی در نمایشگاه AHR 2023 کمپرسورهای پیشرفته خود را به نمایش گذاشت

ال‌جی در نمایشگاه AHR 2023 و در غرفه‌ای جداگانه کمپرسورها و موتورهای پیشرفته خودش را برای بازدیدکنندگان به نمایش گذاشته است.

نمایشگاه تاسیسات و تهویه مطبوع آمریکا (AHR Expo 2023) در اوایل ماه فوریه سال جاری میلادی در شهر آتلانتای جورجیا برگزار شد و ال‌جی الکترونیکس (LG Electronics) جدیدترین کمپرسورها و موتورهای خودش در حوزه سیستم‌های تهویه هوا را در غرفه قطعات (Component Solutions) در معرض نمایش گذاشته بود.

این غرفه مستقل و جداگانه به بازدیدکنندگان این فرصت را داد تا برخی از اجزاء و قطعات کلیدی سیستم‌های گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع (HVAC) ال‌جی را از نزدیک مشاهده کنند و اطلاعات بیشتری درباره آن‌ها بدست بیاورند. از جمله اجزاء به نمایش گذاشته شده در این غرفه نیز می‌توان به کمپرسورهای اسکرال جدید اشاره کرد که از مبردهایی با پتانسیل گرمایش جهانی (GWP) پایین استفاده می‌کنند.

ال‌جی که از سال ۲۰۰۶ میلادی در بازارهای تجاری و مسکونی بسیار رقابتی ایالات متحده آمریکا در زمینه تهویه هوا و تهویه مطبوع در حال فعالیت است، همچنان به کار خود به عنوان یکی از تامین‌کنندگان پیشروی کمپرسور در این کشور ادامه می‌دهد.

کمپرسورهای اسکرال نسل ۳ (Gen 3 Scroll Compressors) ال‌جی در بخش مسکونی غرفه قطعات ال‌جی در نمایشگاه تاسیسات و تهویه مطبوع آمریکا قرار دارند. این کمپرسورها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که آخرین استانداردهای بهره‌روی را رعایت می‌کنند و از نظر راندمان موتور و کاهش اصطکاک نیز بهبودهایی داشته‌اند. کمپرسورهای جدید که کارآمدترین محصولات تک سرعته ال‌جی تا امروز به شمار می‌روند، هم برای کاربردهای مسکونی و تجاری ساخته شده‌اند و هم برای تهویه مطبوع و برای پمپ‌های حرارتی مناسب هستند.

این کمپرسورهای جدید نشان دهنده تعهد شرکت ال‌جی نسبت به محیط زیست و آینده سیاره زمین هستند و از مبردهایی با پتانسیل گرمایش جهانی پایین و سازگار با محیط زیست با نام‌های R454B و R32 استفاده می‌کنند. برخلاف مبردهای R410A که در حال حاضر مورد استفاده قرار می‌گیرند و دارای پتانسیل گرمایش جهانی ۲۰۸۸ هستند، این مبردهای به کار رفته در آخرین کمپرسورهای ال‌جی شاخص GWP کمتر از ۷۵۰ دارند. ال‌جی با استفاده از مبردهایی با شاخص پتانسیل گرمایش جهانی پایین، از قبل خودش را با مقررات مبردها که در سال ۲۰۲۵ میلادی لازم الاجرا می‌شوند، همسو کرده است.

در بخش تجاری غرفه ال‌جی در نمایشگاه «تاسیسات و تهویه مطبوع آمریکا ۲۰۲۳»، بازدیدکننده‌ها می‌توانند به بررسی کمپرسورهای اسکرال ال‌جی با ظرفیت بالا برای کاربردهای تجاری بپردازند. از جمله این مدل‌ها نیز می‌توان به مدل‌هایی با ظرفیت ۶ تا ۱۲ تنی از سری جدید تک مرحله‌ای ثابت اشاره کرد که می‌توانند به صورت پشت سر هم برای تامین ظرفیت تا ۲۴ تن مورد استفاده قرار بگیرند.

محصولات کمپرسور دو مرحله‌ای ال‌جی نیز عملکردی کارآمد و ظرفیت‌های بزرگتری را ارائه می‌دهند. کمپرسورهای این شرکت که به صورت پشت سرهم قابل استفاده هستند، به طراحان سیستم تهویه مطبوع انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌ای می‌دهند و آن‌ها را قادر می‌سازند تا ترکیبی را انتخاب کنند که به بهترین شکل ممکن با نیازهای هر پروژه منطبق باشد.

بازدیدکنندگان غرفه ال‌جی در نمایشگاه «تاسیسات و تهویه مطبوع ۲۰۲۳» همچنین می‌توانند به بخش Air Movement بروند و در آنجا، موتورهای EC و فن BLDC ال‌جی را مورد بررسی قرار دهند. این موتورهای اینوِرتر برای سیستم‌های تهویه مطبوع مسکونی و تجاری سبک چه در فضای داخلی و چه در فضای خارجی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

موتور داخلی سطح بهینه گشتاور ثابت و جریان هوای ثابت را متناسب با محیط داخلی کنترل می‌کند و این در حالی است که طراحی موتور فن فضای باز به نحوی است که در حالت سرعت ثابت کار می‌کند و می‌تواند از طریق ورودی‌های مدولاسیون عرض پالس (PWM) در سرعت‌های مختلف تنظیم شود.

مدیر بخش راهکارهای تجاری قطعات در شرکت لوازم خانگی و تهویه هوای ال‌جی الکترونیکس یعنی کیم یانگسون اظهار داشته:

«کمپرسورهای اسکرال نسل ۳ با مبردهای با GWP پایین و کمپرسورهای اسکرال با ظرفیت بالا برای کاربردهای تجاری، عزم راسخ ما برای ارائه محصولات و راهکارهای کارآمد و سازگار با محیط زیست را نشان می‌دهند. ما همچنان به ارائه محصولات پیشرفته در حوزه تهویه هوا و تهویه مطبوع ادامه می‌دهیم که در راستای نیازهای مشتریان باشند و تعهد ما نسبت به پایداری را نشان بدهند.»

بازدیدکنندگان از غرفه قطعات ال‌جی در نمایشگاه «تاسیسات و تهویه مطبوع آمریکا ۲۰۲۳» در مرکز کنگره جهانی جورجیا در ایالات متحده آمریکا فرصت دیدن جدیدترین کمپرسورها و موتورهای ال‌جی از جمله کمپرسورهای نسل ۳ جدید و کمپرسورهای اسکرال با ظرفیت بالا را داشتند.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید