۰۸ مهر ۱۴۰۲

با نمایشگر LG StandbyMe Go از کمپینگ پاییزی لذت ببرید

با شروع فصل پاییز، ال‌جی الکترونیکس تبلیغات بیشتری را برای نمایشگر LG StandbyMe Go انجام داده است، نمایشگری جدید و قابل حمل که برای استفاده در فضای باز عالی است.

ال‌جی الکترونیکس فروشگاهی به نام LG Stand By Me Club را افتتاح کرده که در آن، فضایی برای تجربه محصولات با مفهوم کلبه چوبی ایجاد شده است. این فروشگاه در طبقه اول فروشگاه Lotte World Mall در شهر سئول در اواخر ماه سپتامبر امسال دایر بوده است.

برای شکل‌دهی به فروشگاه LG StandbyMe Club نیز با برند لوازم ممتاز فضای باز Snow Peak همکاری شده است. در فضایی تزئین شده با میز و صندلی‌های کمپینگ، ماشین کمپینگ و مواردی دیگر، مشتریان فرصت آن را داشتند تا مستقیماً شاهد جذابیت‌های مختلف نمایشگر LG StandbyMe Go باشند.

مشتریان می‌توانستند مجموع هشت ویدئو از جمله آتش‌سوزی، روزهای بارانی و کابین‌های کوهستانی برفی روی نمایشگر LG Standby Me Go را شاهد باشند و از حس و حال کمپینگ لذت ببرند. صدای این ویدئوهای موضوعی نیز همچون صدای سوختن هیزم یا باران، به‌شکلی واضح از طریق بلندگوی بیرونی ۲۰ واتی پخش می‌شد و به‌خوبی با فضای اطراف هماهنگ بود و فضای کمپینگ را بیشتر القا می‌کرد.

به‌راحتی می‌توان نمایشگر LG StandbyMe Go را از داخل به بیرون جابه‌جا کرد چراکه صفحه‌نمایش، پایه، بلندگو و باتری داخلی آن درون کیفی شبیه به چمدان جای گرفته‌اند.

نه‌تنها می‌توان صفحه لمسی ۲۷ اینچی این محصول را به‌صورت افقی یا عمومی چرخاند بلکه آن را می‌توان به‌حالت رومیزی درآورد و در کف کیف خواباند. از این طریق، مشتریان می‌توانند با قرار دادن این محصول روی میز کمپینگ، از انجام بازی‌های رومیزی لذت ببرند یا اینکه حالت تم صفحه گرد دیجیتالی آن را روشن کنند و به موسیقی گوش بدهند.

جدیدترین فناوری ویدئویی دالبی یعنی Dolby Vision و همچنین فناوری صدای همه‌جانبه Dolby Atmos در این محصول به کار گرفته شدند و همین نیز باعث شده تا تجربه تماشای فراگیری را حتی در فضاهای باز ارائه کند. مشتریان می‌توانند از محتوای OTT داخلی و بین‌المللی همچون نتفلیکس، WATCHA و… نیز در این محصول استفاده کنند و لذت ببرند.

نمایشگر قابل حمل LG StandbyMe Go فروش بسیار خوبی در کره جنوبی داشت و اخیراً در نمایشگاه ایفا ۲۰۲۳ به‌عنوان بهترین محصول ایفا ۲۰۲۳ توسط رسانه‌های برجسته خارج از کره انتخاب شد.

کیم سئون هیونگ مدیر بازاریابی ال‌جی الکترونیکس کره بیان کرده:

«ما در این فروشگاه به مشتریان این امکان را دادیم تا مستقیماً از تجربه ارائه شده توسط StandByMe Go در فروشگاه LG StandByMe Club لذت ببرند، فروشگاهی که با حال و هوای فضای کمپینگ طراحی شده بود.»

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید