۱۱ آذر ۱۴۰۲

ال‌جی در ComplexCon 2023 تجربه‌ای تازه را برای کتونی بازها به ارمغان می‌آورد

رویداد ComplexCon جشنواره‌ای فرهنگی و خیابانی جهانی است که در لانگ بیچ کالیفرنیا برگزار می‌شود و در بین اسنیکرزهدها و کتونی بازها از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. در رویداد امسال که در ماه نوامبر برگزار شده بود، ال‌جی دو محصول نوآورانه را به نمایش در آورد که به‌سرعت در میان علاقه‌مندان به کفش طرفدار پیدا کردند و این دو محصول نیز LG Style ShoeCare و Styler ShoeCase بودند.

ال‌جی برای معرفی راهکارهای مدیریت کفش منحصربه‌فرد خودش در آمریکا که پایتخت بلامنازع فرهنگ کفش‌های کتابی است، با فرد برجسته در زمینه مد خیابانی و مؤسس STAPLE یعنی جف استیپل همکاری کرده است. جف و ال‌جی با هم یک برنامه نمایش مانند ایجاد کردند تا بازدیدکنندگان در حین گشت‌وگذار در غرفه ال‌جی در این رویداد، آن را تجربه کنند و لذت ببرند.

در اولین روز رویداد، جف حضوری افتخاری در این غرفه داشت و با طرفداران ملاقات کرد و میزبان مسابقه تعاملی Spin to Win بود که در آن، به شرکت‌کنندگان این فرصت داده می‌شود تا جوایز نفیسی را با پاسخ دادن به سؤالاتی درباره ویژگی‌ها و عملکردهای LG Styler ShoeCase و Styler ShoeCare به دست بیاورند. یکی از این جوایز نیز سفری با تمام هزینه‌ها به شهر نیویورک برای خرید کفاش‌های کتانی به همراه جف استیپل بوده است.

بازدیدکنندگان از غرفه ال‌جی همچنین فرصت آن را داشتند تا راحتی، ظرافت و کیفیت LG Styler ShoeCase و Styler ShoeCare را از نزدیک تجربه کنند. در مجموع، دو محصول راهکاری کامل برای نگهداری، نمایش و مراقبت از کفش ارائه می‌دهند. محصول Styler ShoeCase برای اولین بار در نمایشگاه ایفا امسال رونمایی شد و دارای یک میز گردان ۳۶۰ درجه است که صحنه‌ای عالی برای نمایش کفش‌های کتانی قدیمی و جدید را ارائه می‌دهد. این محصول نه‌تنها دارایی‌های ارزشمند کاربران را در بهترین نور ممکن قرار می‌دهد بلکه از آن‌ها در برابر نور UV و همچنین اثرات مخرب رطوبت محافظت می‌کند.

محصول Styler ShoeCare نیز مکملی برای ShoeCase است و از فناوری اثبات شده TrueSteam ال‌جی همراه با فیلتر ZeoDry برای تازه‌سازی و احیای کفش‌ها استفاده می‌کند و وجود رطوبت را به حداقل می‌رساند و بوهای نامطبوع را از بین می‌برد. برای محدود کردن تجربه کاربری بازسازی شده نیز این دو محصول را می‌توان از طریق برنامه ThinQ ال‌جی کنترل کرد.

ال‌جی پس از همکاری با جف استیپل برای ارائه نگاهی انحصاری به بازدیدکنندگان نمایشگاه ComplexCon 2023 از محصول Styler ShoeCase و Styler ShoeCare، به جستجوی راهکارهای خلاقانه و فرصت‌های جدید برای تعامل با کلکسیونرها و دوستداران کفش‌های کتانی در سراسر جهان ادامه خواهد داد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید