۱۶ دی ۱۴۰۲

آپدیت جدید webOS برای تلویزیون‌های هوشمند قدیمی‌تر ال‌جی عرضه می‌شود

ال‌جی الکترونیکس (LG) به‌تازگی اعلام کرده که قرار است جدیدترین آپدیت پلتفرم webOS تلویزیون هوشمند خودش را برای تلویزیون‌های هوشمند قدیمی‌ترین ال‌جی نیز عرضه کند تا از این طریق، به طور مؤثری تلویزیون هوشمند مشتریان خودش را به یک مرکز سرگرمی خانگی برجسته ارتقا بدهد.

در اوایل سال ۲۰۲۴ میلادی، برنامه webOS Re:New جدیدترین آپدیت webOS را به تمامی مدل‌ها در سری تلویزیون‌های 2022 OLED ال‌جی، LG OLED Flex، LG OLED Objet Collection Posé و همچنین 2022 QNED Mini LED 8K (QNED99/95 series) می‌آورد و به کاربران اجازه می‌دهد تا از تجربه جدید تلویزیون برای پنج سال آینده لذت ببرند. این آپگرید در آینده نیز به تلویزیون‌های بیشتری از ال‌جی ارتقا پیدا خواهد کرد تا سرگرمی‌ها و تنوع بیشتری را به تلویزیون‌های ال‌جی در سراسر جهان بیاورد.

با جدیدترین نسخه از webOS، مالکان تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی می‌توانند از تجربه تلویزیونی شخصی سازی شده بیشتری با صفحه اصلی برجسته آن لذت ببرند، صفحه اصلی‌ای که با پیشنهاد خودش بر طبق علایق کاربران تجربه متفاوتی را رقم می‌زند. رابط کاربری نیز بسیار قابل شخصی سازی است که به معنای آن است بینندگان می‌توانند انتخاب محتوا و خدمات را شخصی سازی کنند و با راحتی بیشتری به این محتواها دسترسی داشته باشند. Quick Card UI نیز به طور مفیدی محتوا و خدمات متنوع را در دسته‌هایی همچون موسیقی، بازی و ورزش دسته بندی می‌کند که بتواند همسو با نیاز و رابط کاربری متناسب با کاربر باشد.

علاوه بر این، فناوری امنیتی پیشرفته و همچنین سیستم عملیاتی بهبود یافته، از کاربران با اطمینان بسیار بالایی محافظت می‌شود و امنیت و یکپارچگی بسیار زیادی را در کل تجربه تماشا فراهم می‌آورد.

با آپدیت شدن تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی به جدیدترین آپدیت webOS، توسعه‌دهنده‌های خدمات و تولیدکنندگان محتوا فرصت‌های بیشتری برای ارائه محتوا و خدمات تازه و ویژگی‌های بیشتر به بینندگان گسترده‌تری خواهند داشت.

ال‌جی چشم‌انداز جسورانه خودش را برای تبدیل شدن به پلتفرم سرگرمی و مدیا به اشتراک گذاشته است، یک گذار تجاری که زندگی مشتریان را غنی می‌کند و خدمات ارزشمندی را به آن‎‌ها ارائه می‌دهد و مجموعه‌ای از محتواهای ارزشمند را به نمایش در می‌آورد. بیش از 200 میلیون دستگاه تلویزیون هوشمند ال‌جی در سراسر جهان وجود دارند و پلتفرم webOS نیز از طریق آپدیت‌های قابل توجه به طور مداوم بهبود پیدا می‌کند تا تجربه کاربری را غنی سازد. ال‌جی به دنبال آن است تا به شدت روی تجارت webOS سرمایه‌گذاری کند تا کتابخانه بزرگی از محتوا و خدمات را ایجاد کرده و بتواند نیاز سبک‎‌های زندگی مختلف و ترجیحات مصرف‌کننده‌ها را برآورده سازد و همچنین رقابت‌پذیری خودش در بخش محتوا را افزایش بدهد.

بایک سئون پیل رئیس بخش برنامه‌ریزی محصول شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی الکترونیکس بیان کرده:

«ال‌جی همان‌طور که از طریق بهبود و به‌روزرسانی مداوم رابط کاربری و تجربه کاربری پلتفرم webOS نشان داده، کاملاً متعهد به ارتقای راحتی و امنیت آن است و سعی دارد به مشتریان اطمینان بدهد که تجربه امن و بدون دردسری به هنگام استفاده از محصول خواهند داشت. ما به دنبال آن هستیم تا با ارائه محتواها و خدمات متنوع روی تلویزیون‌های هوشمند خود تجربه بسیار غنی‌ای برای مشتریان خود فراهم کنیم.»

جدیدترین نوآوری‌های شرکت سرگرمی خاگی ال‌جی الکترونیکس در نمایشگاه CES 2024 از تاریخ ۹ تا ۱۲ ژانویه در مرکز همایش‌های لاس وگاس به نمایش گذاشته خواهند شد.

۰ نظر

دیدگاهی ارسال نشده است!

نظر دهید